Hétfőn még nem volt olyan jó idő így rendet raktunk itthon, és napközben elmentünk kenyérérét. Természetesen a túró rudo beficcent a vásárló kosárba. Délután pedig lementünk a játszótérre. Sétáltattunk kutyust majd a másik játszótérren kötöttünk ki. Szerencsére a Panni pajtársamék is erre jártak. Csuda dolgot adtak nekem. egy dínó ami buborékot fúj. na kász engem elvesztettek.

Estére elmentünk a bocis autóhoz, majd hazafele megálltuk hadi ellátmányt felvenni. Már az úton is csemegézni akartam de nem engedték állítólag túl sokat túrtam a homokot először kezet kell mostni. Gyorsan mostam is és már nem volt akadálya a vacsorának.

Kedden nagyon takarítottunk mert Anya azt mondta hogy már csak egyet kell aludni és megjön a Nóna.

Na nekem se kellett több mentem is aludni, de csak nem akart álom jönni a szememre. Pedig már nagyon vártam a bandázást. Szerencsére ébredés után igen megérkezett a Nóna. Ebredés után közösen benyomtunk egy banánt. Ez nagy szó volt mert a gyümölcsöt nem annyira szeretem nyersen de az Ő kedvééért mégis ráfanyalodtam.

Majd lementünk a játszótérre, ott is benyomtam egy jó kis túrókrémet. na ettől lett ám pörgés.

Meg sem álltam míg a játék fúrommal szét nem fúrtam a játszóteret. Estére lemerültem, és jól esett a vacsora majd a fürdés is. Ma nem nagyon kellett altatni.

Szerdán reggel mondtam a szülőknek leveszem az ágyneműt és azo pihenek. Az is lett reggeli TV nézéshez bekészültem. Délelött Anyával és a Nónával voltunk lenn a játszótéren. Jó volt napozni a csúszdán.

Délután már Apa is csatlakozott a társaságunkhoz, sőt Ő volt a fő építész, amíg nem néztem oda addigra egy hatalmas több emeletes vár épült fel a homokozóba. Ohh micsoda öröm volt lerombolni.

Csütörtök délelött ismét egy kis lazulással kezdtem a napot. Majd kimentünk a játszótérre találkoztunk Pannival és a Blani pajtásokkal. Egészen jól elbandáztunk.

Ebédre jól esett a fasírt fogyott is rendesen. Majd teli pocakkal jó volt aludni, persze Anya meséjét megvártam.

Délután ismét a játszótéren voltunk kinn. A nónával vad motorozást folytatunk.

Az esti vacsora elött még míg vártunk, Apával ralliztunk a bevásásrló kocsival.

Pénteken elkísértem anyát és a nónát bevásásárolni.

Délután jó nagyot pihentünk majd megvártuk Apát, közben találkoztunk ismét Roncsi haverommal. Amíg Anyukája a tesójával volt el addig mi kedélyesen megettünk a saját jégkrémünket.

Majd a játszótéren kötöttünk ki

Szombaton elmentünk Apával de beragadtam a sárban, így hazamentünk átöltözni.

Délelött ismét elmentünk bevásásrolni.

majd hazaérve ebéd, jó nagy alvás.

Ebéd után elkísértük a Nonát a nagy buszra.

Ha már a belvárosba voltunk akkor a pünkősd révén végig néztük az összess virágos és csip- csöpp-ös helyet.

Megnéztük az összess kutat és víz forrást. Fagyizás majd haza érkezés.

Vasárnapra virradóra jó ngyot aludtam majd el kezdtünk készülősni, mert túrázás volt a terv. Kiderült a nagynéniék is jönnke, na én már izgatottan vártam mikor indulunk érkezünk. Az uncsi tesó annyira beleélte magát a dolgokba, hogy el is aludt út közben. Sebaj majd felébresztettem. Elindultunk a sétára jó kis emelkedőkkel tarkított helyeken mentünk át végül megérkeztünk a játszótérre. Nem csak mi játszottunk ott hanem a szülők is.

Egészen jól bírtuk így családilag a mókázást. Majd lassanként elfáradtunk.

Számomra Apa lett a nap ellensége, én még kocsikázni szerettem volna de legurult a parkolóba. Én még nem akartam kiszálni, de kivett. Nem akartam fel menni de felmentünk. A beígért jégrkérmet igaz megkaptam de a másodikat már Apa ette meg. Ej nagyon elfáradtam most tizenkát órás alvás segít rajtam regenerálódni. szép álmokat mindenkinek.