2022-05-09 – 2022-05-15

Hétfő délelött nagy készlet vásárlást intéztünk anyával. kifogyóban volt a pelus készlet ezért újabb adagra ruháztunk be. Hazaérés elöttt a játszótéren vezettem le gondolataimat. Anyát megleptem azzal hogy egyedül is fel tudok ülni a libikóka hintára.

Hazaérve vettük észre hogy a pelusokon történt frissítés és már a nyári design-et kaptuk meg. Nekem tetszett.

Ebéd után alvás majd játszótér. Ma nem mentünk a tejes autóhoz.

Kedden délelöt a motorra ültünk és elintéztünk pár bevásárlást. Nekem se kellett sok már a jó idő miatt a sapkát is lecseréltem a nyárira és szerencsére induláskot sem kelllet a kabátot felvenni.

A sétából hazaérve levezető gurulásom volt. Majd hazagördültünk és jöhetett az ebéd. Majd alvás. mire apa hazajött Anyával már a táskákat elkezdtük összepakolni. Valami lesz itt kérem szépen. délután lementünk a játszóra nagyon sokan voltunk ott. nem is volt baj jó időben jó a bandázás.

Szerdán kora reggel ébredtünk és gyorsan a nagy dudu-ba is ültünk. Megint elő került a szürke táska. Ohh utazás lessz meszire.

Akkor még nem tudtam hova érkezünk. Végül majdnem a vesztembe érkeztem. már amikor a nagy vize mellett haladtunk akkor már tudtma nem lesz ez így jó. szerencsére Apa velünk jöhetett be így nem volt nagy félelmem. Anya azt mondta hogy az ajtón való belépéstől már ordítani szoktam, most ez kimaradt, egészen jól elbolondoztunk amíg vártunk.

Sőt még kézenfogva mentem be a doktor bácsihoz is, na de miután becsukták az ajtót azután kezdtem el csak sirni. Szerencsére nem sokat voltunk benn. A doki bácsi minden rendben talált. Apa is elmondta milyen a napi rutinunk, hogyan szoktunk tisztálkodni. Végül elköszöntem a korháztól, pá-pá majd késő össze újra találkozunk. Ezután elindultunk a mamához és a nónához. Út közben hadi ellátást vettünk fel. Megérrkezés után gyors ebéd majd lassú alvás.

Apa dörmögésére sikerült elaludni. Amúgy is fáradt voltam. Ébredés után elmentünk bevásásrolni, Apát otthon hagytuk rendezze csak el nekem a fekhelyemet. Mire vissza értünk volt ám nagy meglepetés. A nagyinak előbukkant torta és a gyetya is. Volt ám nagy öröm és boldogság. A tortából és is kaptam finom falatokat.

Még tartott a cukorból kapott lendületem így elmentünk a nagyi házához, körbenéztem a birtokon mi van ott, majd oda édesgettük a szomszéd bu-kat és a csacsit is. Jöttek is mert ízlett nekik a friss répa levél. Én dobáltam is át nekik.

Hazafele beugrottunk a dédihez is. Majd már közel lemerülve megérkeztünk a vacsorához. Ohh jó kis fürdés és alvás. A napi nagy izgalomra való tekintettel, este be is pusziltam két cumkónyi tejet.

Csütörtökön még nem tudtam mire ez a nagy izgalom és készülődés. Nekem csak a ruhámat kellett hozni, mindenki más már többször átöltözött. Mégis lassan indultunk el. Végre megérkeztünk a magas kupolás épületbe jó nagyot csodálkoztunk Apával.

Nagyfiús módon mi a fius öltözőbe míg Anyáék a lány öltözőbe mentek be a végén persze találkoztunk. Gyorsan vetköztek a felnőttek és mentünk is fel.

Valami jó lesz éreztem. meg is érkeztünk a nagy csip csöpp-ös részhez. Először féltem nem annyira akartam bemenni a vízbe majd, egyre jobban tetszett. Sőt kiderült van nekünk való medencék is kinn is benn is. Ohh ezek voltak ám a jó hírek nekünk se kellett több kipróbáltunk mindent.

Sőt többet is mint gondoltam. Ebéd a fürdőben és aztán alvás is ott.

Ébredés után még újabb pancsolásra neveztem be majd. Zárás elött hazamentünk. A nagyinál már nem sok erőm maradt csak gyorsan vacsora majd után alvás, de már a fürdésnél is kifogytak a duracell elemeim.

Péntek reggelre jó nagyot aludtam majd, lementünk a nyűzgő tömegbe. Ohh reggeli de jó lesz már. Volt is választékom bőven, ehettem lángost és sült kolbászos kiflit. Mindegyikből a finom falatokat kiválogattam magamnak.

Visszaérve nagyon készültek a szülők Apa jó párszor eltűnt a csomagokkal. Indulás után a dédinél álltunk meg, majd ismét útnak indultunk. nemsokára megálltunk nénikkel bandáztam, ahol sok fényes ékszert nézhettem meg. Hazafele megálltunk ismét ebédelni.

Amikor megérkezett az ebéd akkor én rárepültem a salátára majd a husi is jöhetett. Jó ebéd után jár az édesség, így átmentünk a fagyizóba és megkóstoltam Anya és Apa fagylaltját.

Hazafele még megálltunk emgitati a nagy du-du-t, majd meg se áltltunk hazáig. kipakolás után még elmentünk a városba kocsikázni. majd estére egy levezető játszóterezés.

Szombaton délelött elmentünk vásárolni, majd elmentünk ételet beszerezni. már éhes voltam nagyon és fáradt is. Alvás után délután csoda dolgokat próbáltunk ki. Együtt gurultunk a bringával. Először ismerkedtem majd kaptam bukóssakot és ezután már vígan gurultunk.

A birnga kör után visszamentünk a játszótérre és ott új cimborával ismerkedtem meg.

Segített várat építeni amit én kedélyesen lereomboltam.

Vasárnap délelött elmentünk ismét bevásásrolni, majd a Roncsi haverommal jöttünk. Siettek haza ebédelni, mi is pont ebédre értünk haza.

Alvás után felkaptuk a nyúlcipőt és elmentünk megnézni a nagy csip – csöppöt. vártunk és néztünk vonatot, majd megnéztük a gá-gá-kat.

A séta közben szembejött egy játszótér. Anyát meghintáztattam.

Hazafele jól elfáradtam már csak a vacsora kellett és haj mosás, majd alvás. Mindenkinek szép álmokat.