Hétfő délelött nagyot takaírottunk Anyával, majd elmentünk a boltba vásárolni. Hazafele beugrottunk a játszótérre. Ebéd után jó nagyot aludtam, majd lementünk a játszótérre bandázni itt aztán sorakoztak ám a baba kocsik.

Jó sokan is voltunk.

Kedden délelött Anyával elmentünk kenyérért, majd menet közben a szokásos kifli és túró rudi kombómat is begyűjtöttem.

Délelött még bohóckodtunk a játszótéren. Már a tavaszi outfittembe mentünk ki de Anyától kölcsönöztem a szemüvegét.

Déleben jó kis ebéd, majd nagy alvás. Anya és Apa ébresztett. Játszóterezés majd vacsorára, beugrottunk a kerek nyam – nyamért. Ohh mikor már megláttam mit hoz Anya akkor már húztam is őket haza.

A vacsoránál állítólag majdnem egy szelet pizza szeletet sikerült is eltűntetem. nem is voltam éhes cska szomjas az este.

Szerda délelött elmentünk sétálni. Majd a játszótérre mentünk. Sajnos volt olyan néni aki nem akart velünk játszani és ahogy látták hogy jövünk össze is készültek és le is léptek. Semmi baj Anyával jó nagyot játszottunk. majd elmentünk megnézni az autókat hogyan csipp-csöpölik le. Egésezn új nézetből a bejárat felől néztük meg. Majd hazajöttünk egy jó nagy ebédelés után kiadós szundizás. mire Apa megjött már a pudingomnak nagy részét megettem. Segítettünk Anyának a tészta gyúréásba.

Miután eltettük pihenni a tésztát lementünk a játszótérre. Nem volt privát játszóterem. Az esit vacsoránál Apával addig bohóckodtunk míg a főt kolbászt benyomtam és rátoltam még egy pogácsát is. na így már teli a pocak. Esti fürdés elött már rutinos bili ülő voltam, jött is a csuri vezényszóra.

Csütörtökön ismét társasági eseménybe voltunk hívatalosak. volt itt megint ének tánc és mulatság.

Hazaérve ebéd majd jó nagy alvás. délután Anyának segítettünk tésztát gyúrni. miután begyúrtuk elmentünk a tatának vásárolni. megnéztük a boltokat és ismekedtem a wa-wa-val is a boltban. Hazafele a garázsba leállásnál Anyával előre ültünk. ohh milyen sok minden van itt elöl. Amíg Anya intézte a tej ellátmányt addig Apának beállítottam a kocsit. Nem is értem hogy tudott így vezetni.

Pénteken a sütit elvittük olyanoknak akik kérték, nagyon örültek neki. Jó kis ebédet toltunk, majd alvás. Délután ismét segítettünk Anyának a kósotlásban. Megkóstoltam a speciális adagot amit a Geri uncsitesóéknak készítünk és amit mi eszünk.

végezetül még egy kis tésztát is gyúrtunk.

Szombaton reggeli után Apáva lkomoly dolgot csináltunk felhoztuk a nagy verdát. Persze én csak hátul ülhettem, de is is fiuús dolog volt. majd utána sétáltunk beszereztük az ebédet. Amíg Apa a sorba állt addig én felfedeztem a helyet. A kavicsokat átpakoltam.

Sikerült bejutnunk megrendeltük az ételet. ohh ez kedvenc hely lesz mert külön kaptam én is sültkrumplit. Hazavittük és otthon Anyával közösen ebédeltünk. megkóstoltam mind a két levest és a gá-gából is ettem.

Alvás után pakoltunk, nem értettem mi van de megint előkerült a szürke táska. Ohho itt megint utazás lesz. Miután apa eltűnt sokszor meg visszajött már indultunk is. De elötte megitattuk a nagy verdát. Apa valami hadi ellátmánnyal tért vissza. nem mondom nem esett voltam ellene.

Így az utazás is könnyebb volt. Végül megérkeztünk a tatához. Ohh ismét fel kellett fedezni a terepet. jól lefoglaltam míg a szülők pakoltak.

A vacsora után fürdés. Megmutattam a tatának hogyan kell a lefolyó rácsra pisilni. Volt ám öröm. Este nehezen aludtam el de nehezen sikerült.

Vasárnap jó sokáig aludtam majd ébredés után reggeli közben vedégek jöttek. Megérkeztek az uncsi tesóék. Először csak felmértük egymást majd elindul a bandázás volt. Itt minden, vad motorozás, közös üldögélés, evés játék, móka kacagás.

jól kifáradtun ebbe a mókázáásba, így délután mindenki összepakolt a saját autójába és haza indultunk. Annyira nem voltam fáradt hogy bealudjak az úton. egy kis vacsora és fürdés után már nehezen tartottma magamat nyűgös voltam. Így mihamarabb én is ágyat szerettem volna érni. Jól kimozogtuk magunkat mai is. megyek is aludni szép álmokat mindenkinek.