Hétfőn mozgalmas napunk volt Anyával és az új motorommal elmentünk kenyérért és kifliért. Ez a motor már kényelmesebb, jobban tudok vele gurulni.

Odafele és hazafele is motorral jártam meg az utat. Az ebéd jól esett mert kidolgoztam magam rendesen. Délután Apát hoztuk el a nagy épülettől. Nem tudom mi van vele furcsán jár. Állítólag kop – kop -ot kapott a lábára. Hazafele már Anya vezetett.

Kedden már nekem is átált a biológia órám. Korán ébredtem fel, majd mókáztun ka szülőkkel.

Apa itthonról dolgozott, így munka elött megnéztük a virágokat vele. meg is szagoltuk és locsoltuk is.

Apa itthonrül dolgozott, nekem tetszett a dolog.

Délelött lementünk Anyával a játszótérre egészen jót játszottunk.

Hazaérve már a kés ebéd fogadutt bennünket. Jó ha itthon van valaki előkészíteni az ebédet. Ebéd után jó nagy alvás volt. Majd délután ismét lementünk Anyával a játszótérre de már a másikra játszani.

Este azért még Apának adtam feleadatot, az ásom már nem bírja olyan jól a strapát gyors szervízelés kellet neki.

Szerda reggeli Anyával elvittük Apát a nagy épülethez ott hagytuk cserébe reggelire Anya hozott lángost. Oh ilyet már rég ettem, de finom is volt, már a kocsiban is ízlett de otthon kényelmesen tudtma falatozni, nagyon jól laktam tőle.

Délelött még vissza mentünk Apáért, majdhaza hoztuk. Ma is tthonról dolgozott. nem zavartam a az ebéd utáni alvásommal. Délután már ő is lejött a játszótérre velünk.

Csütörtökön Apa sem dolgozott sőt a szürke táska is előkerült. ohho utazunk valahova. Ma aztán volt ám minden Anya vezetett Apa volt az utastársam. Egy ideig követtem az eseményeket majd elaludtam. Milyen jó is volt hogy aludtam mire megérkeztünk egy teljesen új helyre. Először csak a nagyi és a nóna érkezett meg majd jöttek új emberek akik nekem tetszettek. Annyian voltunk az azstalnál el se fértünk. ohh igen és éppen ebéd idő volt. jött minden finomság az asztalhoz kaptam külön széket és tányért így megkóstoltam Apa levesét is és Anya ételét is. na ezek voltak ám a finom falatok.

Miután Anya és a társaság új tagjai eltűntek, Apával és a nagyival maradtam. Az ebéd lezárásaként még desszerteztünk egyet.

Majd irány a játszótér. Jó sok új bbabával találkoztam. Volt itt minden libikóka, csúzda, hinta, akadálypálya. Amíg vártunk anyáékra többször is cseréltettem a ruhámat Apával.

Egészen sokan jöttünk újra össze, majd kis találkozó végén begyűjtöttem a kekszeket és elindultunk mi is haza. A nagyit és a nóna másik irányba indultak. nem is mentünk sokat és megérkeztünk a fyglakt megyországba. Miután feltnkoltunk süteménnyel meg se álltunk hazáig. Visszafele már hosszú és nyűgös volt az út. Apa másnap azt mondt én egy hős vagyok mert a vásor tábláig tartottam magamamt majd már nem bírtam és elaludtam. Így kimaradt az esti fürdés.

Pénteken reggel korán még megnéztem magamat.

Majd segítettem Anyának a reggeli elkészítésében. Tejbegrízt főztünk. Nagyon tudom szórni a grízt.

A regglei után egy gyors cica mosdást csináltunk mert tegnap este elmaradt. Tisztán üdén frissen elmentünk bevásásrolni motorozni.

Az ebéd után jó nagyot aludtam, majd estére lementünk a játszótérre és jó nagyot játszottunk a homokozóban.

Szombaton nagy segítség voltam a konyhában, Anyának igazi segítsége voltam. nyújtottam és szaggattam a tésztát.

Délután alvás után ismét köröket róttunk a motorral. Majd este új dologgal leptem meg a szülőket, egyedül levettem a cipőmet és a polcra vissza tettem.

Vasárnap reggelinél megkóstoltam a szülők teáját. Nap közben segítettem takarítani.

Ebéd elött megleptam a szülőket. Felhasználtam a fellépőt felléptem majd onnan a székre és megnéztem mi van az asztalon.

Ebéd után délután lementünk a játszótérre. Privát játszóterünk volt megint. Estére jól elfáradtam, egy jó vacsora után, fürdés. Mindenkinek szép álmokat.