Hétfő virradóra jó nagyot aludtam alvás közben átállítottam magamat már a tavaszi – nyári időszámításra, így már egy órával előbb fennt voltam mint számították a szülők. Sebaj több időnk marad mókázni.

Kicsit furcsa volt Apa nem ment el dolgozóba, nem haragudtam azért érte. Reggelinél a szülők megjegyezték kell az energia mert ma kirándulni megyünk. Huh de jó, bármi is legyen az a kirándulás engem vigyetek. Csak az a fránya overált ne kelljen felvenni. Ez mostanában nem a kedvenc ruhadarabom. persze mikor már fenn van a kezemen lábomon akkor már nincs baj. Szóval befogtuk a nagy verdába a lovakat és gurultunk is. Apa valamit csinált az ülésemmel mert most több dolgot láttam már a külvilágból. Ej de mikor megérkeztünk volt ám élmény és újdonság. Kezdésnek felfedeztem a helyet. Persze kiszúrtam a kutyust. Majd a fa kecskét lovagoltam meg.

Már mesziről kiszurtam egy kislányt így vele is haverkodtam engedte hogy megfogjam a kezét. Búcsúzásul pedig puszit is küldtem neki. Körbenéztünk a kiránduló helyen először nem vettem észre az állatokat majd szépen megszoktak bennünket és közelebb kerültek hozzánk.

Simogatni persze nem lehetett de nagyon közelről meg tudtam nézni. Majd az állat nézegetés után észrevettem enyém az egész tér így be is jártam. Felfedező körutat tettem. Találkoztam nagyobb lánnyal ővele labdáztunk és virágot gyűjtöttünk. A piknikelés állítólag olyan hogy a szabadba ebédelünk. Még jó hogy apa hozta a hadi ellátást volt itt husi, és minden finomság. A végére egy kis nasi is leesett. Már kezdett lemerülni az elemem mikor elindultunk haza. Jó volt a nagy dudu-ban aludni egy kicsit. Apa azt hitte ha felvisz és betesz az ágyba akkor tovább alszok na nem. Én nem olyan vagyok hogy nap közben a saját ágyamba aludjak. Anya próbált altatni de nem adtam magamat, így a délutánt inkább a nyűglődéssel töltöttem. Estére lementünk sétálni, sajnos nem volt itt a bocis autó, így nem tudtunk bu-t vételezni. Szerencsére a hétvégén felkészültünk már erre.

Kedden Apa még mindíg itthon volt. Ki érti ezt. Ha már korán felébredtünk akkor megborotváltam hogy ne szúrjon. Nem kis munka volt.

Végül nem adta magát olyan könnyen de közös munkával sikerült sima arcúvá formázni. Fel is húztam az újjukra. Délelött aztán csuda dolog történt Apa behozta a járgányokat.

Tavaszi felkészítést hajtottunk végrem, majd mikor már lehetet csapani akkor egymást kergettük a lakásban. Délután Apa meg is bánta a sok kört. Alvás után megnéztem Anya és Apa csing-csingjét. Felpróbáltam majd vissza is adtam nekik.

Délután aztán a terepen is kipróbáltuk a járgányokat. Persze Anya is megnézte mivel gurulok.

Szerdán reggel már korán a verdára ültem.

A lakásban is több kört lenyomtam, majd délelött a motorra ültem, és úgy mentünk Anyával a kifliért. Ohh jó kis túra volt.

Hazafele megálltam a virágokat megszimatolni. Ebéd után egy jó nagyot aludtam.

Egészen addig míg Apa haza nem érkezett. Estére pedig feltunningoltuk a verdámat. Már látok és látszok is. elől hátul fényekkel.

Csütörtökön történtek ám a dolgok. Süteményt készítettünk Anyával délelött.

Majd a nagy munkára való tekintettel, egy jó kis ebéddel koronáztam meg a napot.

Délután folytattuk a süti készítést.

Majd a kisült süteményeket el is kellett szállítani valakinek így felpattantam a szoba cirkáló verámra és hordtam a sütiket. Persze estére még elmentük a bu-s autóhoz is beszerezni a tej adagot. Kakaót még mindíg nem sikerült fakasztani az autóból így csak a kannával jöttünk haza.

Pénteken reggel éreztem magamhoz kell venni az energiát mert dolgos napunk lesz. Így is történt reggelinél kivégeztem a túrós szivet. Majd a lakást is felporszívóztam. Jó nagy segítség voltam.

Délelött megkegyelmeztem Anyának hagytam egy kicsi Én időt neki addig a fürdőszobába eljátszottam a játékokkal.

Az esti sétánál, megnéztük újra a virágokat.

Szombaton bevásárlás maraton tartottunk. Egész jól nyomtuk a bevásárló kocsival.

Eddig az idősebb csajokkal foglalkoztam most a fiatalabbakra mozdultam rá. Azért mégiscsak a korombeliekkel kell kezdeni valamit. Rájöttem könnyebb a lábukról levenni őket, hoszen még nam annyira stabilak.

Majd a nagy csajozás után hazamentünk ebédelni. A finom ebéd végén természetesen egy kis torta is beficcent. Így már jó az alvás.

A délutáni alvás után lementünk motorozni kicsit, csapattam is rendesen neki. Látni és látszani ez volt a jelmondat. Hazaérve megálltunk Apával pihenni. neki most nehezebben ment a séta és a lépcsőzés.

az esti vacsora után, fürrdés majd lazázás a kiságyban.

Vasárnap délelött ismét csak a nagy verdával csapattunk. Állítólag a nagyinak nézünk kekszet. Sajnos nem jártunk sikerrel. Hazafele, Apával jó nagyot sétáltunk Anya pedig az ablakból nézett bennünket. Volt ám sétálunk, sétálunk, egy kis dombra lecsücsülünk. Találtam is domobokat rendesen.

Apára a frászt hoztam amikor el akartam dőlni. Amúgy a nap során többször is megvicceltem. Azt mondtam látom a wu-kat de nem láttam és elhitte. majd hazafele indultunk szedtünk virágot és segítettünk a főzésben. Amíg készült az ebéd a szomszéd is meglátogatott bennünket. Kutyusostól. Na nekem itt volt a végem. Majd ebédre mindenki hazament. én is jó nagy adagot ettem a finom húslevesből. Jó nagyot aludtunk apával majd elmentünk bevásárolni. A verdáig a motorommal mentem majd vissza is azal. Apának benyíjtottam a szervízelési kérelmemet mert nem úgy húz a járgány. Amíg Anyával lenn voltunk sétálni addig tiszta lett a motor. Ejj csoda dolog volt, kaptam egy kis kutyust. a Kutyusos nénitől. Állítólag kerestek bennünket már rég óta de nem találkoztunk. Most nagy boldogan vittem haza. Itthon megmutattam Apának majd közösen megszereltük a motort. Vacsoránál már a tatának is mutattam a szerzeményt. Esit fürdésnél hajnomás majd az alvás kicsit nehezen jött csak Anyával akartam. Így először együtt aludtunk majd vissza teleportálódtam a saját Ágyamba. Mindenkinek szép álmokat.