Hétfő délelött elmentünk bevásásrolni Anyával ej de jó sok virágot vettünk csak úgy illatozott a nagy verda. hzafele nem sok kedvem volt gyalogolni Így Anya egyik kezében én a másikban pedig a virágok voltak. Ebéd jól belaktam tésztával majd tortával, jó nagy alvás. Majd ébredé után siettünk sétára. menet közben találkoztam a nagy kutyussal annyira le is foglalt nem vettem észre Anya merre tűnt el. jó volt gyürkészni a „babika” kutyát aki nálam is nagyobb volt.

Séta közben még találkozunk másik kis kutyával is őt is megsimogattam. Hazafele a tejes autóból vételeztünk tejet. A vacsoránál jól belaktam.

Kedden aztán volt ám történés. Már kora reggel felébredtem Apával próbáltam aludni de nem nagyon ment nem hagytam magamat. Délelött nem sikerült eljutni a bocis autóig cserébe sétáltunk egyet. Ebédre husi és tészta, nyam nyam ez nagyon fincsi volt. Délután nem mertem elaludni mert nem tudtam Apa mikor fog hazaérni. Ohh megint előkerült a szürke táska cska megyünk valahova. Állítólag a tata már vár bennünket fogadó kész állapotban van. Akkor meg is fejtettük hozzá megyünk. Délután megérkezés után végig néztem a jószág állományokat.

Sok jövevény lett főleg ezek a kicsi bojtok tetszettek. Persez a kakakssal is jóba kell lenni. Én egyszemélyesen le tudok fogni 2 felnőttet. délután a tatát befogtam egy kis homokozásba majd détáltunk egy nagyot. Mikor már kinn nem tudtam lenni a lakásban takarítottam. Vacsorára virsli volt. Persze nekem csak a vége tetszik a többit oda adtam Apának. A vacsorát a tatánál fejeztem be. Mengéztem mit hagyott nekem.

Szerdán ismét korán ébredtem.

Reggel még kipróbálta a széket, majd közös reggeli után elindultunk a nagy verdával. Jó sokat mentünk. Már jó volt egy kicsit kiszálni a kocsiból. Míg Apa megitatta a nagy verdát addig én felfedeztem a helyet és találtam kis wa-wa-t aki nem magyarul beszélt.

Majd ismét útra kelltünk. Anya megpróbált becsapni, de nem sikerült már messziről felismertem az épületet. Ajjaj nem tetsztik. Szerencsére nem sokat voltunk benn. A doki bácsival is találkoztunk. Zöld utat adott az ülve pancsolásra, és a lépcsőzésre mászásra. Amíg vártunk a tatára, addig Anyával lementünk sétáln ia nagyvízhez.

A tata is jó hír közölt velünk. Ha már mindenki ilyen jó hírt kapott, akkor közös ebédeltünk.

Majd ismét a verdával robogtunk tovább hiszen a nagyi, a dédi és a nagynéni már várt. Volt is jó kis séta. hiába hívtuk a csacsit nem akart jönni így csak séta lett belőle. Apa is vissza érkezett és indultunk is tovább, most már a cél a papi haza juttatása volt. gurultunk is út közben végig néztem a wa-wa-s filmet, de csak nem jött álom a szememre. A papihoz érve végignéztem a jószág állományt majd elindultunk már tényleg haza.

A hosszú úton Anyánál pihengettem. Megérkezve segítetem a kipakolásban. Apa elvitte a verdát a pihenni visszafele nyam-nyam-ot hozott. Milyen jól is tette megettem az ő husi részét. Majd esti fürdésben jól esett a pancsolás. A fürdőkádból kijőve már képszakadásom volt reggelig.

Csütörtök reggel kitakarítottunk Anyával majd elmentünk sétálni. Éppen egy játszótér jött velünk szembe ej de jó is hogy végre kipróbálhatom őket.

Így csúszdáztunk és billegtünk. hazaérve már éhes voltam így a csirke husit betoltam lefojtottam egy kis totával, majd jó nagyot aludtam. nemsokkal ébredés után Apa is meglrkezett. megnéztem hogyan fürdik, közben átjött a szomszéd wa-wa is, Na volt ám nagy muri. Sőt itt hagyták nálunk az esti séta erejére. Nem is volt probléma most a sétéra való indulással. Lenn fogtam ám a porázt és úgy mentünk a sétálni.

A búú-s autonál csodálkoztak is honna n szereztük a négylábú társunkat. Anya mondta csak csere kutyus. Jó nagyot sétáltunk vele, persze inkább Apa fogta a pórázt és Anyán héderezve néztem merre megyünk. Hazaérve átadtuk a kutyus és már éhes voltam így a felvágottat csak úgy gyűrtem magamba. az esti fürdés után már megint lemerültek az elemek nem sokat kellett altatni.

Péntek reggel Apát elengedtük Apád dolgozni. Azt hittem délutánig nem látjuk de reggel csak visszajött mert itthon hagyta a nyakba lógóját. Állítólag a verdát kiszabadította a szervízből és erre kanyarodott. Délelött jó ki programunk volt. A Roncsi haverom tesóját toltam.

Ebéd után nagy munkába voltam, nem tudtam eldönteni melyik szín a kedvencem így mindegyikből kóstolnom kellett.

Estére a vacsoránál a savanyú képoszta is csúszott be rendesen.

Szombaton jó sok dolog történt. Volt amivel megleptem a szülőket. Délelött a reggeli után nehezen indultam el, majd csak sikerült kijutni, így elmentünk bevásárolni. Megkóstoltam milyen mogyorót adnak, majd össze vásároltunk mindent. Sőt találtunk Anyának virágot , boldogan adtam neki. Tetszett is neki.

A nagy vásárlás után beugrottunk ebédért is. Amíg apa sorban állt addig Anyával játszottunk a kavicsokkal. végre meg van a nyam nam mehetünk is haza.

Ohh finom ebéd után nem nagyon akartam aludni így elindultunk bevásárolni. Apával egyensúlyoztam a köveken. Délutánra azért már lemerültek az elemek így előbb volt vacsora fürdés és alvás is.

Vasárnap aztán igazán nagy segítség voltam a konyhába Anyával főztünk. Majd Apával a húst is jól kip koppoltam.

A nagy munka és a finom leves után jó nagy alvással voltunk. Majd délután megnéztük a virágokat és megszaglásztam őket. Sőt még egy kört levertünk a narancsos baba bevásárló kocsival.

Estére jól elfáradtam már kedvem se sok volt mozogni a cumit is csak ülve ittam. A vacsora után a megszokott hajmosás és alvás.

Jól kifáradtam nem sokat kellett altatni. Mindenkinek szép álmokat.