Hétfő megint kora reggel indultunk. Ajjaj mikor közeledtünk a nagy épület felé. Sejtettem itt baj lesz. Lett is. Ismét a dokival találkoztunk. Kivették a csövet belőlem innentől kezdve nem volt megállás. A délelött felpörögtek az események. Családilag meg kellett várni hogy megy egyedül is a pelus töltés a pisvel. Így volt időm elkészíteni a nagyi kávéját is.

Majd Anyával és a mamival jó nagyot elsétáltunk. Volt ám látnivaló, láttunk villogós autókat.

Meg is engedték hogy közl menjünk hozzá. Majd utaztunk nagyon hosszú járművel is vissza a korházhoz. Végük a doktor bácsi áldást adott és szabadon távozhattunk. Már jó is volt mert kezdtem álmos lenni. Még szerencse Apa várt bennünket és gyorsan visszarepített bennünket. Erre a jó sok dologra jó nagyot aludtam. Délután azt mondták fájdalom díjnak kapot totát. Az is lett, bele is kanalaztam rendesen.

Esti séta után a dédit és meglátogattunk. Majd hazaérve egy gyors cica mosdással készen is volt a fürdésünk. Teljesen átálttunk kazdaságos üzemmódra, egy kis homokozó vödörrel körbe mostak.

Kedden délelött nagy segítség voltam. Bedolgoztam az ebédbe. Anya készítette a karfiol krém levest. A Főételben a nagyinak adogattam a répát amit pucolni kellet, ebből lett ám a rép a főzelék. Hozzá fasírt golyókkal. Igaz nekem a krutonok jobban ízlettek mint a leves.

Azért a fasírt golyók csúsztak le. Délutáni alvás után sétálni mentünk. Megnéztük milyen hangzavar van a sátorban. na ilyet se láttam még csúszkáltak a jégen közben kergetik a korongot. Egy ideig lekötött, de már hideg volt a sátorba így tovább mentünk.

Az esti vacsoránál ügyeskedtem a cumival pont úgy tudtam letenni, hogy a karfáról nem borult le ezt többször is kipróbáltam. Este még mindíg cica mosdással mosakodtunk, de már a lábomat beletettem a vödörbe.

Szerdán piacozással indult a napunk.

Bele is csaptam rendesen kiflibe, amibe sült debrecenit találtam. Ejha ez nem semmi. miután megreggeliztünk, A nagyival elmentünk megnézni mit dolgoznak a daru alatt. Volt ám mókázás irányítás, melyik gép merre menjen.

Hazafele már kezdtem fáradt lenni így Anya taxival jöttem haza.

Még hogy nem volt éhes Anya majdnem megette az államat. Hazaérve kényelembe helyezve fogyasztottam el a cumisüveg tartalmát.

Ebéd és alvás után meglátogattuk a dédit és a kutyust jó kis mókázás volt.

Bocs dédi de a teli pelust itthagyom én már szárazzal megyek haza. Estére egy kis séta után beszereztük a vacsorát, már régen volt pitába hús. Ízlett is.

Toltam is be rendesen.

Csütörtök délelött itthon maradtam bohóckodtam a nagynénivel míg Anya ügyet intézett.

Apát bezártam a szobába. Valamilyen érthetetlen nyelven beszélt folyamatosan. Már jóv olt hogy mindenki viszaért mert éhes voltam.

Ebédre pörkölt készült, ettem pár falatot de a délelötti rohangálás nagyon lefárasztott így inkább aludtam egy jó nagyot. Délután lementem a szülőkkel sétára.

A séta közben hallottuk hogy mennek a villogós autók. Sajnos nem sikerült elcsípni őket. Visszafele amikor már nem villogva jöttek akkor integettem nekik és ők pedig vissza dudáltak. Tűzoltó autóval találkoztunk, dudáltak nekem. Az esti vacsoránál jól elropogtattam a töpörtőt és a megsütött héjját.

Ezzel feltankoltam az esti alvásra energiával. Estére megint cica mosdás lett a vége.

Pénteken reggel megint a piacon kezdtünk. Anya és Apa hosszú szendvicset evett, megvámoltam a reggeliüket. Sőt a nagyitól és a nagynénitől is begyűjtöttem a lángosból pár falatot.

Délelött nagy ilyedségre adtam okot, mint késöbb kiderül a gyógyszer amit kaptam annak vannak mellékhatásia és ezért pirosodtam ki mindenhol. Anyát megnyugtatta a doki néni a hétvégére le fog mulni a pirosságom. Amúgy is ha a levegőn vagyok elmúlik. Ezért délután jó nagy sétát tettünk megnéztük a halas tavat, sajnos este

Szombaton délelött a nagynénivel és a mamival rajzfilm maratont tartottunk. Ebéd után már nem találtam meg a kis ágyamat. Állítólag Apa már elrakta a nagy verdába és a többi táskát. Egyre jobban fogytak a szobából a csomagok. A verda meg csak púposodott. Még szerencse volt külön helyem. Elköszöntünk a déditől és a Nona-tól, majd elindultunk. Apa elől űlt hátul Anya és a Mami. egy ideig követtem az eseményeket majd képszakadás volt. A követekző emlékem amikor mami elköszönt tőlem. meg is ilyedtem mert az ilyen téglás épületekről nem jó emlékem van. Hazafele elbohóckodtunk Anyával az úton. Majd megálltunk a sütemény menyországba. uhh it aztán volt ám minden.

Jó volt ez a kis pihenés majd mentünk tovább, már vissza aludni nem tudtam. Így anyát bohóckodtam. Már sötét volt mire hazaértünk, nagyon elfáradtam de Apának segítettem kipakolni minden csomagot. Majd mikor már Anya is megjelent akkor én már nem is kértem mást csak a saját ágyamba had aludjak. Gyors peluscsere után már be is döltem az ágyamba. Mégiscsak az én ágyam.

Vasárnap tartottunk egy pihenős napot. Egész délelött Apával együtt pihentünk. Persze reggel bepótoltuk a tegnapi fürdés hiányát. Anya néha ránk nézett hogy meddig alszunk. Néha kicsit csiklandózósat játszottunk.

Majd egy jó ebéd után jöhetett a tegnapi tota.

Nekem se kellett több. Ebéd után az volt a terv majd alszok egyet. Nem így lett, cserébe mivel aktív voltam segítettem a karácsonfa dobozolásában, és a nappali átrendezésében. Apától al is kértem a mérőjét majd én lemérem a helyeket hova mit is tegyünk.

Az egész délutános mozgástól estére megéheztem megkóstoltam a madár láttam kalácsot és a hazai lekvárt. Nem is kellett több jól is esett. Az esti hajmosás még nem ment zökkenőmentesen de már kezdek vissza szokni a régi dolgokhoz. Estére már nem Apán aludtam el hanem a kiságyamba kértem magamat öltözés után. A fogmosást is itt ejtettem meg. Megyek is aludni mindenkinek szép álmokat.