Hétfőn jó kis programunk volt elmentünk a védő nénihez teljes test ellenőrzést csinált. Hivatalos méret szerint 10,4 kg a súlyom és 84 cm a magasságom. Ha tudtam volna hogy mérni fognak akkor indulás elött a ballaszt magamba tartom. Na ez így alakult. Sőt még ha a méretszkedés elött elmentünk volna a kiflimért akkor is többet nyomott volna. Ez most már ennyi. Azért ebédre jól belaktam és jó nagyot aludtam. Majd mikor Apa hazajött nem akartam lemenni de a bocis autó csábított. Kiderült nem is oda megyünk hanem nagyobb kört teszünk meg. Semmi gond már van hátitáskám.

Nem volt gondom vele mert út közben annyi kutyussal találtkoztam. Sőt egy nagyot közelről néztem hogyan fut a labda után. ki érti ezt eldobják a labdát utánafut majd visszahozza.

Kedden elmentünk Anyával bevásárolni. Vettünk is nekem ruhát meg is beszélték a varró nénivel hogy izibe megcsinálja. Odafele az úton voltak ám események. Felfigyeltem, hogy a villigós autó benn áll és ülnek benne az egyenruhás bácsik. Én nagyon integettem nekik. Ők is vissza integettek. Én tovább integettem, erre felkapcsolták a villogót. Na ettől teljesen készen lettem. Nem tudtam abba hagyni az integetést. Miután leadtuk a ruhákat, visszafele pedig egy motoros bácsinak integettem aki cserébe jól megbőgette a motort. Mikor újra integettem neki Ő is újra bőgette a motort. Ohh hogy mik történnek ezen a rövid úton. Az esti sétánál új kutyussal találkoztunk. Szerintem nagy barátságba leszünk mert neki most volt az első sétája és egyből az én szagmintámat vette fel.

Szerdán nagy bevásárlást tartottunk. Elindultam a verdával, majd hazafele pedig én toltam vissza.

Délelött takarítottunk rendet raktunk. Kifáradtam a pakolásban Anyán jó nagyot aludtam.

Az esti séta után vacsorára volt torta is. Na nekem se kellett több csúszott is befele.

Csütörtökön segítettem Anyának a pakolásban. Estére elmentünk a bocis autóhoz is ott aztán voltak ám kutyusok. Ez egyik nagyobb volt min én végig is nyalta a kezemet és a homlokomat. Teljesen kész voltam tőle.

Pénteken nagy készülődésben voltunk csak pakoltuk a csomagokat. Délután belefért egy bújócska is.

Szombaton nagy nap volt már kora reggel felvettük a nyúlcipőt és neki indultunk nagy csomagokkal a verdával.

Valahova menni fogunk mert megint elő került a szürke táska. Út közben megvicceltek Apáék de én is vissza adtam nekik. bárhogy forgolódtam mindíg szemembe sütött a nap.

Cserébe az autópályán úgy csináltam mintha a pelusba termeltem volna. Na lett is satufék belőle. Persze nem volt semmi benne. De hosszú volt az út.

Végre amikor megérkeztünk sokat kellett várni. Várakozás közben láttunk helikoptert leszálni. Gyorsan Apával célba is vettük megnéztük hol pihent. Mikor bejutottunk a nagy épületbe Anyával akkor jött ám csak a rémület.

Most komolyan milyen helyre jöttünk, hogy az oromba dugnap fültisztítót. Szerencsére ezen is túl voltunk. Aztán mehettünk tovább. Lassan meg is érkeztünk a mamihoz és angynénihez. Akik már jó kis gru levessel vártak. Na nekem se kellett több a tésztá és a levet toltam magamba. Apa meg oldalról a husit adagolta. Délután ki is feküdtem az ebédtől, mert persze a husitól elteltem, de a tóta még jöhetett be pár villa heggyel. Ébredé után a nagynénivel és a mamival mókáztunk. Majd az esti sétát is megejtettük. Vacsorára már haza is értünk. Egy jó kis fürdés után nem nagyon kellett altatni.

Vasárnap aztán aktív napnak ígérkezett. Már reggel korán kimentünk a nagy tömegbe. Reggelinek belecsaptam Apa lángosába, majd Anya debrecenis kiflijéből is kiszedtem a finom részt a kolbászt.

Majd megnéztük a kifogott halakat és a gá-gá-kat a piacon.

Ha már így leszippantottam az energiát hazafele szinte meg se álltam az ötödik elemeletig. Felsétáltam én igaz kicsi segítséggel, mert a kezemet fogták. Igen sikerült feljutni az utolsó lépcsőfokon. Viszont akkora volt a lendületem hogy a cipő nem bírta és találkoztam a korláttal. Ez a műveletem eredménye egy pukli a homlokomon. Délelött még jó sok kört lenyomtam a lakásba oda vissza a két szoba között. Egy idő után éreztem vészesen merülnek az akkumulátoraim. Szerencsére éppen akkor érkezett meg az ebéd. Jó volt a gru levesből a husit kienni. Majd következett a bundás husi, mellé egy kis szilvát levet is megkóstoltam.

Te nagyi hol tartogattad eddig ezt?! Ez nekem bejött. Bár a szilvát kevésbé ettem meg de a leve nagyon csúszott. Ez a jóleső ebéd után Anyával és Apával közös alvást terveztünk nem adtam magam könnyen de csak győztek az álom manók. Illetve a plüs kutyuson aludtam el. Jelzem nem annyira kényelmes, de valahogy alvás közben a cumi is és kutyus is arrébb vándorolt. Délután a nagynénivel bandáztam míg Anya és Apa rendezgette a szobát. Nem is értettem mit csinálnak elhúzzák majd vissza húzzák az ágyamat. Végül csak eltűnt aza sok holmi amit össze szedtek. A nagy pakolás után lementünk sétálni. Na itt már nekem se kellett több, ha már felsétáltam akkor le is megy. Így is történt. Csak úgy prögtek a lépcsőfokok lefele. Persze mindkét kezemet fogták a biztonság kedvéért. Az esti séta során, megnéztük a kirakatot.

Láttunk villogó autót, és hallottunk szírénázó tűzóltó autót is. Még volt lendületem vissza a lépcsofokok megmászásához, dem ár kellett nagyon az a vacsora. Szerencsére a nagyi és nagynéni már előkészítette.

Én nekem már csak villázni kellett. Fogyott is rendesen a főző kolbász. Estére teljsene lemerültek az elemeim, már a fürdőkádban is Apára kapaszkodtam. Nem is kellett ringatni az altatáshoz. Mindenkinek szép álmokat.