Hétfőn aztán volt ám esemény rendesen. Délelött rvosnál voltunk jól elbohóckodtunk. Hazafele sietni kellett mert megilletődtem a doktor nénitől és pelus csereére volt szükségem. Ebédre finom csirke. Alvás, ébredés után már annyira vártam Apa mikor érkezik haza. Mikor megérkezett volt is nagy öröm mehetett a sütizés.

Be is hívtunk a nagyit és a papit. Hirtelen nem tudtam melyik szelet sütit egyem. A süti lemozgására esti séta során, melátogattam a házikókat.

Hazaérve az uncsi tesóval is megbeszéltem a helyzetet. Mi még értjük egymást. Ha már hétfő akkor a bocsi autót is meglátogatuk. Jó kis nap volt ez is.

Kedden a délelöttünk elment a takarítással jól ki is mozogtam magamat. Amúgy meg egész nap a régi új va-va-s cipőmben prögtem.

A porszívót ide oda huzigálni nem egyszerű feladat volt. Meg is érdemeltem az ebédet. Ami finom csirke volt. Tömtem is magamba rendesen. Egy fejlődésbe lévő szervezetnek kell a husi. Ebéd után Anyával kicsit néztük a nagy színes képernyőt, majd éreztem hogy egyre kényelmesebben nekem ha elfekszek. Ezután képszakadás volt. Ébredés után ismét csak segítettem Anyának főzni. Ez volt ám a móka.

Rákészülve a főzésre egy túró rudit és 2 adag pürét benyomtam. Éhes hassal nem lehet a tűzhely elött állni. Én adagoltam a hozzávalókat. Sőt eldöntöttem a holnapi pörkölthöz autós tészta lesz. Nem volt egyszerű a választás az állatos és az autós tészta közül de végül megszületett a döntés. Délután miután elkészült a tészta le is ellenőriztem igen csak jó íze és állaga lett. Az esti sétát bírtam is vele. Sőt kaptam plusz erőt, így séta közben a szülők kezét fogva szinte rohanhattam a kutyus után. Többször is megsimogattam, mikor utolértem. Végül csak megszökött előlem. Semmi baj keresünk úgy simogatni való haverokat. Sajnos a kutyatéren mér nem volt kutyus pedig vártuk nagyon. Az esti vacsoránál én prémium válogatást kértem a kifőzött járgányos tésztából csak a „wuu-s” jöhetett számításba. A vacsora után még sikerült Apával elkapni és látni a villogós autót. Után annyira jól éreztem magamat nála, hogy a fejére nőttem.

Szerdán jó kis sétás napunk volt, délelött elmentünk kenyérért. Ha már ott voltunk akkor természetesen a nekem kijáró kifli is becsúszott volna de helyette 2 tubus gyümölcs pürét küldem le majd egy túró rudival lenyomattam.

A nagy séta után már jó volt haza jönni mert éhes is lettem. Ohh az a pörkölt a járműves tésztával csak a repülőkkel kellett nekem. Jó nagyot aludtam majd, miután Apa hezaért felvettük a nyúlcipőt és mentünk is sétálni. Mielött elindultunk volna én is kértem a háti táskámat.

Így már ne fúj el a szél. Olyan vagyok mint a nagyok. Jó sokat sétáltunk, találkoztunk új kutyusokkal, még szerencse megengedték magukat símogatni. Hazafele beszereztük a vacsorát, majd megmutattuk Anyának kivel bandáztunk. Estére már jól elfáradtam, a sültkrumpli és a husi jól ki is ütöttt.

Csütörtökön nagy dolog történ. Egész nap a szomszéd kutyusát kellett őriztem, jól elbandáztunk egymással. Még sétára is én vihettem.

A tízóraitól kezdve közös kalandok voltak. Délben az ebédet is meg akartam vele osztani. De a pöri finomabb volt mi osztogassam. Délután nem engedett Anya aludni mert időszakos ellőrzésre mentünk. Na nekem se kellett több mikor megláttam a fehér köppenyt az orvos allergiám kiújjult egyből. Egy gyors mérés és konzultáció után engedtek is haza bennünket. itthon már csak aludni akartam. Délután nem is mentünk le sétára mert a már napirendemet megzavarta az orvos. Cserébe Apával mókáztunk itthon míg Anya a tej és hadtáp beszerzést intézte. A vacsoránál volt ám terülj terül asztalkám.

Apával már megkeztük a kakaót, de volt még körözött is ebből ment mindenki kezére is. Estére még nem akartam fürdeni menni de a víz csábított így engedtem a csábításnak. Milyen jól is esett ez a megtisztulás. Altatni se nagyon kellett még a délutáni fáradtság bennem volt.

Pénteken rendet raktunk jól meg is éheztem. Ebédre bőségesen belakmároztam. A délután alvánál Anya mellett jó volt pihenni. Nem mert elmenni semerre mellőlem mert annyit mozogtam. A esti séta során ismét a táska került elő.

Kezdek egyre jobban megbarátkozni vele. Séta, de csak a játszótérig jutottunk el. hintázás másik babával hazafele séta. Itthon a virsli után egy két, három szelet torta betársult. Ejj ez volt aztán a vacsora. Persze Anya megígérte lesz tota, akkor lett is. Végigkostoltam mindegyiket.

Persze a marcipános csúszott le nekem a legjobban. Azt hiszem fel is tankoltam az estére.

Szombaton reggeli ébredés után gyors tükörtojás, reggeli majd elindultunk bevásárolni.

Jó sok boltot jártunk be. Mókázás az árolvasóval. Mentünk tovább újabb kalandok felé.

Szégyenlősködés imserősökkel. Majd kutyus keresés a boltban. Hazafele beszereztük a hadi ellátmányt. A szülőket becsaptam megint annyi mindent kértem az ellaváshoz. Persze nekem eszem ágába sem volt aludni, de jó móka volt begyűjteni a játékokat. Alvás helyett Anyának segítettem a teregetésben. Ha már fenn voltam akkor elmentünk a varró nénihez elhoztunk pár cuccomat tőle. indulás elött lenyúltam Anya vízét és Én önnállóan ittam az üvegből.

Feltankoltam a sétára. Hazafele útba ejtettük a sütis boltot.

Nem értem miért nem ettük meg azonnal a sütiket. Valami olyasmit magyaráznak hogy holnapra van. Persze persze értem én de ha nem lesz holnap, akkor ma kell megenni. Nehezen de engedtem hogy a hűtőbe landoljon a csomag. A vacsoránál is tortát akartam enni de lebeszéltek. Na jó én velem lehet egyezkedni. Cserébe besegítettem a holnapi ebédhez előkészülni.

fürdést előre hoztam. Ma nem kellett altatni, elfáradtam és már csak az ágyamra vágytam.

Vasárnap reggelre ismét előkerült a szürke pelusos táska. Ohh itt megint utazás lesz. Még el se indultunk de már is megérkeztünk. Egy kis bevásárlással és a nagy dudu itatásával kezdtünk, majd már tényleg útnak indultunk. Kiderült a célállomás a papi az. ej volt is öröm mikor megérkeztünk. Én már alig bírtam a kocsiba maradni. Fel is térképeztem a terepet mi változott. Persze a Bundás kutyus is köszönött és számomra is nagy öröm volt simogatni. Gyorsan megnéztem a jószág állományt is.

A nyuszik helyet cseréltek de nekem nem volt problémám belőle. Ebédre éppen a kedvencem a húsleves készült el. Ejj ez aztán a fogadtatás. Csak úgy toltam be a husit. Jól is laktam tőle ekkor még nem tudtam de érkeztek még a többi fogások. A tegnapi csirke ma idekerült az asztalra. A levestől már azt hittem nem akarok többet enni de a desszertnél meggondoltam magamat. Mindenkinek a „tota”-jából ettem. főleg a papié ízlett. Addott is belőle sűrűn.

Ebéd után jött a mókázás. A szülők azt hitték ki dölők majd egy ilyen kiadós ebéd után. Kérem szépen a papinál vagyunk annyi izgalom van nem bírok aludni.

Pedig Apa a monoton mondatával majdnem elérte a célját de nem adom fel nekem a házi jószág állományt újra meg kell nézni. Ha már kinn voltunk kerestünk cicát, kot-kot-ot, és kakast illetve segítettem megetettni a nyuszikat is újra. A délutáni mókába egy hintázás is belefért. Mire Apával befejeztük a hintázást már csak a pelust kellett cserélni és indulhattunk is haza. Az úton nem aludtam pedig már kezdtem dörzsölni a szememet. Kibírtam hazáig. Végre itthon pörögtem itthon, majd a fürdésnél teljesen lemerültek az elemeim. Nem is kellett altani azonnal elaludtam. Szép álmokat mindenkinek.