Hétfőn Anyával elindultunk bevásásrolni. Menet közben láttunk villogó autót. Persze meg kellett állni megnézni mit csinálnak.

Ha már olyan sokat vizeztek, akkor haza fele nekem is megjött a kedvem a pancsoláshoz. Szegény Anya teljes garnitura cserét kellett eszközölnie mert egészen mindenemet átáztattam.

Délutánrea pedig egészen új outfittel mentünk ki. Persze estére jó kis sétát nyomtunk megnéztünk valami új dobozt ahova majd le tudjuk rakni a használt olajunkat. De én a használt olajamat a pelusab ürítem. Na hogy is van ez. Majd kiderült a gyakorlatban. Az esti sétánál kanyarítottunk egy kurflit és újra megnéztük a lámpákat.

Hazafele már éhes voltam így nehezen ment a kenyér hajtású taxi is. Pedig még levámoltuk a bádog tehetent is. most extra mennyiségű tejet vételeztünk. Végül is vacsora után egy gyors fürdést követően nem kellett ringatni.

Kedden nagyon nagy munkába voltunk. Reggel még Apával rajzoltunk majd elengedtem dolgozni. Napközben Anyával bandáztunk. Egy jó ebéd után nagy hosszú szenvedés után harmadszorra sikerült elfáradnom. Délután megjött apa és elmentünk sétálni. Szembe jött a futó fény.

Illetve amíg néztem addig Anya eltűnt, majd megkerestük Apával. Valami ismerős étel illat terjedt a levegőben. Jó is volt mert már kezdtem éhes lenni. Hazafele beugrottunk nekem sült krumpliért. a haza utat nehezen vártam már meg így út közben elkezdtem nassolni. itthon a vcsoránál a szülők húsos zöldséges , tészás ételét jól megdézsmáltam. Finom volt csúszott lefele.

Majd éjszaka extra tej mennyiséget vettem magamhoz.

Szerdán aztán volt ám dolog rendesen. Délelött Anyával elmentünk sétálni majd elmentünk sütiért. Hazafele betértünk a játszótérre.

Délután sétára indultunk, majd bevásásrlás lett a vége.

Apával egy kényelmes bevásárló kocsival ralliztam a boltba.

Valami nagy dolgot ünnepelhetünk. mert nekem is jutott egy pohár a lila színű süteményből. Állítólag én is valami elit klubba tartozom. Így nekem is ezt ünnep nap lesz.

Csütörtökön szép napunk volt így kimentünk sétálni. Bevásároltunk kenyérből és kifliből. Délután már mással is spájzoltam. Elkezdtem elrejtegetni a játékokat. Alig vártam, hogy Apa megjöjjön mert neki megmutattam honnan halássza ki őket. Jó kis móka volt Ő kivette én meg azonnal vissza is tettem.

Sőt kitaláltunk egy új koppanós játékot. Szegény apa feje tiszta piros lett annyiszor koppant a fióknak. Esti séta alkalmával Anya eltűnt állítólag a bádog tehénnel bolt ügylete. Mi addig külön úton haladtunk. Azt hittük mi vagyunk a gyorsak de nem amikor találkoztunk akkor állítólag már folyamatban volt a kerek vacsora elkészítése. Hazafele találtunk festett követ. Anya nagyon örült neki. Ej de jó is volt a vacsora. Jó adagot betoltam és mehettünk aludni is.

Pénteken nem volt jó idő így az itthoni munkákat csináltuk meg. Anya befogott a házi munkába és meg porszívóztam és felmostam serényen.

Ettől a munkától jól elfáradtam, délután nagyot aludtam. Majd estére kimentünk sétálni. Sok kutyussal találkoztunk. megnéztük a gyorsan mozgó fényeket. Majd hazafele lazáztam. Kellet az erő. A szülők még azt gondolták hogy egy sima latatás lesz. Na nem én keresztül húztam a tervüket. Jó nagyot mokáztunk a nappaliban. Sőt jól megleptem a szülőket mert egyedül felmásztam az ágyra, míg rendezgették azt egyszer csak ott voltam fenn. Na ez volt ám aztán a meglepetés. Jó kifáradtam a játékban. Viszont fürdés után most Anya kellett, és csak vele voltam hajlandó elaludni. Apát elengetem fürdeni. Persze az esti puszit megkaptam tőle. Azért este Apa mellett aludtam jó nagyot.

Szombaton reggelre betoltam az extra adag tejemet majd vártam a reggelit. Úh jó kiadós rántotta. Akkor itt ma jó sok mozgás lesz. Én már meg is kezdtem a mozgást. A lépcsőn lesétáltam a földszintre. Na így kell kezdeni a napot. Délelött Anyával és Apával indultunk el de külön úton. Apa csatlakozott hozzán állítólag szervízelik a paripáját. Na jó itt a mi verdánk ezzel gurulhatunk. Közösen elmentünk nekem cipőt nézni. Nem volt rossz, de nem jött be pedig kettőt is néztünk. Így tovább álltunk bementünk a másik boltba ahol a kutyusos hűtőmágnest kaput a szandálhoz. na itt kérem a lábamra csak úgy felpenderült a cipő. nem is volt kérdéses veszük visszük.

Még tettünk egy kitérőt és nagyi telefonját is beszereztük a szervízből. Jelenlétem emelte a hivatalosságot. Sajnos itt nem kaptam semmi baba extra dolgot. Hazafele beszereztük az ebédet. Már a verdában éreztem ennek jó illata van. Alig vártam hogy hazaérjünk és együnk. Anya gyümölcs levesét szépen megvámoltam. Majd ráfordultam a liba combra. Annyi gombot nyomtam már nekem is kijár egy kis combika. mondhatom jól laktam vele. Sőt ébredés után is ráraboltam.

az esti sétánál új dolgot próbáltam ki lábammal a kavicsokat berugni a többi kavics közé. Jó kis móka volt. jó kis vacsora után locspocs. Alvással nem volt bajom szerencsére Apával megint együtt aludtunk. Reggelre el is fogyasztottam az összess folyadékot.

Vasárnap reggel Apával ébredtem majd egy rövidke bandázás után én már mutattam is a hűtő fele éhes vagyok. Éjszaka valaki kiitta a cumijaimat. Ezt a gonosz dolgot. Szóval reggelira kaptam megint libacom husit nem is volt rossz. finoma előmelegítve. Majd Anya is csatlakozott a reggelinkhez, de mi ettük meg az övét mert nm rezte magát jól. Míg pihent mi előkészítettük a sütni valő tököt. Apával véletlenül megpucoltuk, annyira benne voltunk a pucolásba. Előkészítettük az ebédhez a dolgokat, majd levonultunk a helyszínről. Éppen jó is volt mert állítólag meg lett beszélve valami paprika biznisz Apával. Mentem én is nem lehet elég korán kezdeni aezt a business-t. Szóval amíg lenn voltunk kicsit rosszalkodtunk. Egyedül legurultam a verdámmal a lejtőn majd a feljáron mentem fel le. Én nem tudom apa annyira féltett, de mondtam hogy nem kell a segítsége. Na jó azért jól jött a plusz lendületfelfelé. Illetve védő hálónak is jó volt lefele.

Szedtünk virágot Anyának és elindultunk volna felfele mikor egy Cicc -el találkoztunk. Na nekem se kellett több megpróbáltam megszelidíteni. Kicsit öntörvényű volt. Sebaj, majd még bandázunk késöbb. Éppen ebédre értünk haza. Ez a sütőtök leves igencsak ízletes. toltam is be belőle jó adagot kivált képpen a pörkölt magokkal.

Na attól végem van. A husi is finom volt a leves után. Jó nagyok aludtam a tele pocakkal. Majd itthon fenn kicsit rohangáltunk bohckodtunk. Apát újra rávettem játszunk eldugós és koppanós játékot. Az esti sétánál kicsit furcsa volt az idő mert mint egy nagy tejfölös dobozban úgy járkáltunk. Percről percre sokkal kevesebbet láttunk. Tettünk egy séta kört majd hintáztunk. Sajnos a csúszdára már nem engedtek fel mert állítólag vizes volt és nem lhet látni semmit. Elfogadtam az indoklást. visszafele felsétáltam a lakásba nem kis teljesítmény volt. Este várt már a vacsora és a pörkölt magok. Új ízeket találtam ki finom lehelet vékony sonka napraforgó maggal.

Csúsztot is be. Fürdés és hajmosás után új fogkefét kaptam így már öröm a fogmosás, már nem kelllet vitatkonzi mossak fogat. Jó kis fárasztó nap volt nem is nagyon kellett elringatni. megyek is aludni minidenkinek szép álmokat.