Hétfő délután a szülőkkel elgurultam bevásárolni saját verdámmal mentem és élveztem a szabadságot hogy mindent megnézhetek közelről. A zöldségeket és gyümölcsöket is megvizsgáltal leellenőriztem és mindegyik friss volt.

Majd átmentünk a műszaki részlegre ott is mindent kipróbáltam. Szerencsére a nagy hernyót sikerül legyőznöm.

A vásásrlás után elmentünk tejet vételezni a bádog tehénből, majd hazafele rávettem a szülőket együnk vacsorára sült krumplit.

Persze nem csak krumpli jutott nekem. Hazafele a rövid utat alig bírtam ki a sültkrumpli nélkül. Itthon jól belakmároztam belőle. Fürdés után nem is kellett nagyon ringatni.

Kedden elküldtük apát a dolgozóba már el se köszöntem tőle én már nagyon éhes voltam és csak a hűtőre és az trónomra koncentráltam. Délelött jó nagyot sétáltunk kinn. Elmenntünk a sós kiflimért. mert ami jár az jár, majd a játszótéren mókáztunk jó sokat.

Ebédre éppen hazaértünk. Egy nagy alvás után megérkezett Apa is. Mehettünk is ki csapatni. A járgányom kapott egy újabb lámpát így már hátulról is látnak rendesen és van idejük útvonalat változtatni. Estére megtaláltam a csomagolt felvágottatt jó nagyot lakomáztam belőle.

Szerdán nagyon dolgoztunk Anyával. én voltam a minőség ellenőr és a végrehajtó is egyben. A lakást kipórszívóztuk. Jól elfáradtam benne. Így a magérdemelt ebéd után egy nagyot aludtam. Majdnem Apa hamarébb ért haza mint én felébredtem.

Délután elmentünk sétálni. Élveztem a levelek közötti mászkálást.

Hazafele megtaláltam a virágost. Próbáltam megszagulni a virágokat de nem volt illata. Vagyis valami mű illata volt.

Apa segített nekem és bementünk a boltba. na ott már voltak illatai a virágoknak. Szerencsére az illat szaglásért nem kellett fizetni. eze egy jó kör volt. Hazafele már elfáradtam és a lusta taxit játszottunk. Még szerencse Anya felfér a taximra így Ő hajtotta a verdámat én csak ültem elö l és kormányoztam. Estére elfáradtam. az éhségemet és szomjamat kakaóval oltottam. Majd egy jó fürdés után nem nagyon kellett altatni.

Csütörtökön délelött ismét elmentünk a sós kifli adagomért, majd hazafele a játszótéren kötöttünk ki. Ebédre haza is értem éhes voltam már és álmos. Ebéd után egy nagy szunyóka után Anyával rajzoltunk. majd készültünk is gyorsan mert valami időpontot emlegettek. Jó rajtam nem múlt. Késöbb kiderült beszereztünk valami cuccot Apa új lovához és időre kellett oda érni. Sebaj, hazafele már kényelmesebben voltunk. Így volt idő nézelődni is. Ekkor láttam meg a Va-va-t lenn a pincében éppen szépítették. Na nekem se kellett több ott lecövekeltem és néztem.

Hazafele már kicsit vontatottabban jöttünk, meg megáltam elfáradtam a nagy útban. Hazaérve kikaptam a kenyért sarkát mert az finom abban van a legtöbb vitamin. Na nekem ez kellett. Sőt Apával megkóstoltuk a másnapi ebédet is na kérem az is finom lessz ám. ki is töröltük az edényt rendesen.

Pénteken reggel elengettük Apát dolgozni, majd mi reggeli után elindultunk egy jó nagy sétára. Hosszan gurultunk a verdával. Még szerencsére hogy nem a baba taximmal jöttem le mert elkopott volna a cipőm. Végül jó sok új dolgot láttunk. Hazafele már lejtett a pálya így gyorsabban hazaértünk. Jó is volt mert már nagyon untam a verdát és a játszótéren kimozoghattam magamat. Persze Anyát sem hagytam pihenni ha én csúsztam a csúszdán akkor neki is kellett.

Miután tényleg jól elfáradtam megebédeltünk és egy jó nagyot aludtam. Éppen kicsivel Apa érkezése elött ébredtem. Neki szinte nem is engedtem hogy vegye le a cipőt már menjünk is ki a szabadba csavarogni. Persze itt már a saját verdámmal csapattam.

Te jó ég milyen helyre kerültünk a sok világító lámpa amit én irányíthatok teljesen elvesztettek. Majd megláttuk a z elkészített makett várost is az annyira nem kötött le de a virágokat átrendeztem.

Estére jól elfáradtam így egy jó kis vacsi után nem nagyon kellett ringatni.

Szombaton reggel kicsit tovább aludtunk majd egy reggeli után elindultunk bevásárolni. Persze engem se kellett noszogatni. az első kezem ügyébe kerülő cipőt már magamra húztam és kész is voltam.

Mentem én a taximmal ha elfáradtam akkor lusta utsként feltettem a lábamat.

A bevsásáslás közepette ide oda bementünk, én meg nem győztem rendet rakni a bolokban semmi sem úgy volt ahogy szerettem volna. Az egyik boltban Any és Apa ismerősével találkoztunk majd jól bemutatkoztam nekik. Kellett egy kis idő mire feloldódtam de utána már pajtik voltak a nénik. Főleg az idősebbn néni kokettált velem. Apa vállán keresztül én meg mosolygtam felé. De már nehezen bírtam a vásárlást éhes voltam. Szerencsére a szülők is ezt gondolták, így beszereztük az ebédet és itthon farkas éhesen neki estem a sütőtök levesnek, majd ettem Anyának a gyümölcs leveséből, és a brassóiából is meg Apa borsó főzelékéből és fasirtjából is.

Ha már így végig ettem a menüt akkor ezután jó nagyot aludtunk Apával. Majd késő délután kimentünk sétálni. Jól megmozgattam a szülőket mert a bringa támasz alatt én is „éppen hogy átfértem”. Így nekik is át kellett menni mindegyik támasz alatt. Jó kis esti torna volt. Hazafele lusta taxival vitettem magamat. A vacsi után nem kellett ma sem ringatni.

Vasárnap aztán volt ám mókázás. Közös reggeli után itthon nem éreztem magam jó kics már a lakás. Délelött megkóstoltam a nagyi szilva befőtjét. Ízelett a leve, kortyoltam is belől rendesen.

Apával elindultunk megnézni valami csapot. Nem tudom hol van mi az de jó bulinak érkezik. Hoztuk a verdát is ha elfáradnék, de én jól bírom. Jaj én ismerem ezt a helyet itt jó sok érdekes dolog van és jót buliztunk. Az eladó néni fejét sikerült elcsavarnom azt monda nagyon aranyos vagyok. Nem értem én csak próbáltam kibogozni magamat a plexi labirintusból .

Végignéztük a lámpákat újra, meg a makettet. Hazaeérve már nagyon éhes voltam így még szerencse hogy Anya már készült ránk. Valam csirkére hasonlító husi volt de sokkal ízletesebb. Na nekem se kellett noszogatni tömtem is magamba. Jól laktam majd egy alvás után ismét csapattuk a taximmal hazafele Anyával hozoattam magamat. Estére Apa lecsontozta a husit én sem kérettem magamat beszáltam a husi buliba.

A vacsora után egy jó kis fürdés és hajmosás után teljesen készen voltam. Megyek is aludni. Mindenkinek szép álmokat kívánok.