Hétfő reggel ahogy Apa kitette a lábát én is felébredtem. Jót reggeliztünk, majd elmentünk bevásárolni.

Ebédre megint megtaláltam a bulgurt és ráraboltam. Jót aludtam.

Majd Anyával elindultunk a csere berés ügyleteinkre. Apával útközben találkoztunk. Valami nagy fényes dolgot tolt, ami tetszett nekem főleg amikor már hallottam hogy tud csilingelni is. Hazafele megálltunk a játszótéren.

Jót bandáztunk a többiekkel majd a pléh tehénnél beszereztük az tejadagot. Vacsoránál megnéztem Anya mit nasizik. na nekem is kellett belőle. Jól megdolgoztattam a szülőket törték nekem a szotyi héját. Nekem ízlegg szóval gyártottunk egy jó kis kupacot a héjjából.

Kedd reggel nagyon nem találtam a helyemet így át kérettem magam a szülőkhöz. Próbáltam én mindenhol aludni, Anyán , Apán, majd közöttük. Végül is nagy nehezen elaludtam. Jó sokára ébredtem fel.

Akkor pedig olyan jót pihentem hogy szinte a fél délelött elment. Apa hűlt helyét találtam. Reggeli ami igazából már tízórai volt megettem a tükör tojást, így jó időre ki is pontozódtam. Ebéd után még egy jó nagy alvás. Majd teljes ruha csere. Megvártuk az Apát és úgy mentünk le. Vittem a járgányomat is. ngyon büszkén a zebrát és a feljárót leszámítva végig gurultam. Bevásásroltunk,majd sétáltunk egy jó nagyot. Hazafele beugrottunk a játszótérre.

Bandáztunk, találkoztam Roncsi haverommal. Hazakísértük. Mi vacsoráztunk, majd csillagnézés és alvás.

Szerdán nagyon durva napunk volt, reggel jó sokáig aludtam szinte már a tízórait is átaludtam majd. Ebédre már annyira éhes voltam hogy a rántott húst ettem a paprikás krumplival. Ebéd után Anya próbált elaltatni, de egy maratoni alvás után én bizony nem voltam álmos. Pedig neki futottunk háromszor is az alvásnak. Cserébe feltaláltam magamat és a kamrából pakoltam ki a nekem tetsző dolgokat.

Majd néztük a nagy fénylő dobozt. Annyira rabul ejtett, hogy teljesen kifagytam. Észre sem vettem, hogy eldöntött Anya. Délután a játszótéren mókáztunk. Estére már fáradt voltam de még tartottam magamat. Vacsorára a kerek nagy húsos tésztát ettük én alulról kiválogattam magamnak a gépsonkát azt toltam be magamnak.

Nem is volt probléma az alvással.

Csütörtök délelött csavarogtunk Anyával. Megnéztük hogyan hozzá rendbe az utat a nagy gépek. Csuda dolgokat csinálnak.

Ettől a nagy figyeléstől jó éhes lettem, így már vártam az ebédet. A bulgur utána a rizs is tetszett, ezt ettem rántott hússal. Jól laktam tőle, majd egy nagyot aludtam. Estére sétáltunk, majd beugrottunk vacsiért. Természetesen jött egy adag sült krumpli is velünk haza.

Péntek hajnalban nem nagyon jól aludtam többször is felébredtem, majd Apával közösen aludtunk egy ideig. Mire felébredtem addigra eltűnt. Délután a játszótéren jó nagyot mókáztunk. A szülők cserélgették az elemózsiákat és mi jártunk legjobban belőle mert mindenkiéből kaptunk. Nekem bejött a csokis keksz.

Estére még egy kört csapattam az én kis járgányommal. Anyával nap közben felcicomáztuk, így sötétben is látszódok. Sőt elöl hátul is van kivilágításom.

Szombaton nagy nap volt megint előkerült a szürke táska. Ohho mi mgint megyünk valahova. Finom rántotta után már teli pocakkal bármerre indulhatunk. Nagy verdával, indultunk, megálltunk több helyen először a bundás csirkét majd a sült halakat. Csupa finomság. Baj már nem lehet. Nem sokára megérkeztünk. Még nem tudtam hogy hova de teljesen új helyen voltunk. Majd felfedeztük a helyet. Először csak alig mentem bele a vizbe majd egyre jobban tetszett. Jó nagy pancsolásokat szerveztünk.

A víztől megéheztem, majd újabb adag energiát vettünk magunkhoz és folytatódott a pancsolás. késöbb felfedeztük a helyet, bementünk a gyerek és a mélyebb vízbe. Teljesen jól elszórakoztunk. Késő délután jöttünk ki a vízből ekkor már kicsit fáztam így öltöztünk és indultunk haza. Az esti fürdés után egészen reggelig moccanás nélkül aludtam. Jól elfáradtam, de jól éreztem magamat.

Vasárnap reggelig kimaradt az éjszakai étekzés, így reggelre kaptam meg az éjszakai elemózsiát. A reggeli nem is nagyon kellett. A délelött „segítettem” a szülőknek mindenféle pakolásban. nem hiszem el, hogy nem tudnak rendesen összepakolni Één megmutattam hogyan kell hajtogatni. Délelött Apával elmentünk boltba. Út közben többször láttunk repülőt is nem győztük kapkodni a fejünket. Nem volt könnyű Őt sem irányítani, de csak sikerült bevásárolni.

Mire hazaértünk addigra Anya kitakarított. Nekem azért voltak meglátások ezért segítettem neki felmosni. Addigra Apa meg is melegítette az ebédet és egy jót ettünk. Ebédre egy kis desszert is befigyelt, majd utána jó nagyot aludtunk. Mire felébredtem, addigra nem várt hangok jöttek a konyhából. Megérkezett a nagyi és a nagynéni. Na megkezdődött a vagánykodás. Egy kics időnek el kellett telni, hogy ismét felprörgjek, de ezt az ébredésnek tudhattam meg. Majd miután a pelus helyzetem rendeződött kimentünk a városba. Ohh olyan szép képeket láttunk.

Hazafele megvártunk a csim bum játékot majd elindultunk haza. Éppen időben érkeztünk meg mert már éhes voltam. Finom falatok után egy jó kis fürdés. jól elfáradtam ezen a hétvégén így megyek is aludni. Szép álmokat mindenkinek.