Hétfőn hajnalban már nehezen tudtam aludni így bekéretszkedtem a szülőkhöz. Így már jó

Kedden jó sok dolog történt. Délelött Anyával szétkaptuk a verdámat mert ideje volt már egy alapos takarításnak. Állítólag eléggé összenyálaztam, de valahogy meg kell jelölnöm a tulajdonom. Na de kérem szépen amiíg lefejtettük a burkolatot és utáan is jól le voltam foglalva. El is fáradtam és jót aludtam. Délután meglepetés vendégünk volt. Jót elpartiztunk vele, közös fagyizás után a játszótéren jó kis mókát csaptunk össze.

Ki is fáradtam a nagy mászás és kapaszkodástól.

Szerdán eső napot tartottunk. Reggel egészen sokáig aludtam majd hajnalban megéheztem és a szülőkhöz bujtam. Ott mindíg jó aludni. Délelött kicsit csavarogtunk Anyával szerencsére még a nagy vízleesés elött hazaértünk. A lapszéli megjegyzésben hozzátesztem készülődéskor azért már én is igyekeztem pár lépést megtenni. Igaz kicsi segítséggel de elindultunk az úton. Délben ebéd után ó nagyot aludtam, sajnos az a két egymás után jövő villigó hangos autó felébresztett. onnantól nem is volt megállás. Még Anyának is segítettem a főzésben, bőszen kavargattam a fazekat.

Csütörtök hajnalig jó nagyot aludtam, majd reggel egyben betoltam a hajnali nasit és utána átkéretszkedtem Anyáékhoz. Jó nagyot aludtam reggel nagy medittálást tartottam. Majd a meditáció végén a pelust is megraktam rendesen.

Délután nem is értettem Apa hazajött majd eltűnt majd megint haza jött. Ezek után már vígasz hintázást kértem. Sajnos a játszótéren megtörtént az első balesetem is. Sikerült lefejelnem az ülllést így vérben forgó fogakkal jöttünk fel a játszótérről. Estis vacsi a főtt virslli után fürödtem. Majd alváshoz letoltam a cumi üvegnyi vizet is.

Pénteken aztán történtek ám események. Anyával el voltunk vásárolni, majd hazaérve jó nagyot aludtam. Délután pedig egy hatalmas nagy csomagolt ajándék érkezett. Na ezzel aztán jól elmókáztam. Állítólag a szülőké. Én szerintem meg minden amivel játszani lehet az enyém.

Szombatra virradóra jó nagyot aludtam. Valami van a szülőkkel. Nagyon viccessnek gondolta Apa magát. Reggeli utáni átöltöztatésnél a kezemre adja a nadrágot. De most ezt tényleg komolyan.

Szerencsére nem gondolta komolyan. Amúgy is morcos voltam a reggelinket félbeszakították azzal, hogy elviszik a régi szülői matracot. Ej még a reggelit sem engedik befejezni. Délelött, elintéztük a fehér paripa etetését és robogtunk is vele. Jó kis utat tettünk meg, vele de megérte.

Csoda dolgokat vettünk és találkoztam. Haazefele indulva, megebédeltünk a verdában mert nem engedte be mennünket az ebédlőbe.

Hazafelé elfáradtam már, így jó nagyot aludtam. A délutáni séta során a csip-csiripeket megnéztük közelről. Majd a játszótéren találtam magam. A hintázás után a többi móka jött. örömmel értesítek mindenkit a csúszán már egyedül le is tudok csúszni. Állítólag rendhagyó módon használom.

Az esti séta alatt jól belaktama sós rúddal, majd haazérve Apával isa vacsoráztunk egyet. Na a pocakom most már nem éhes.

Vasárnap hajnalig nem is volt problémám. Hajnalban újra feltankoltam erőforrással és reggelig elvoltam. Reggel megküzdöttem a dinóval. Többször is megettem a lábszárát és a farkát, de valamiért újra kinől. Délelött a reggeli után Apával szét rendeztük a nappalit majd a nagy munkára való tekintettel elpihentem a szülők új ágyán. Nem volt semmi jó nagy alvás után éppen kész lett az ebéd. Büszke lehet mindenki rám mert végig ettem a menüt. A nagypapi végignézte hogyan tűntetem el az adagomat. Először finom húslevest ettem majd a rántott húsit is magamhoz vettem.

A husi utána desszertből is leettem a finom részét. A sült diós almánból a mézes diót. Így a délutánra már feltöltttem magamant energiával. Kellett is mert Apát le kellett foglalni míg Anya beszerző körútra megy. Délután végre elállt az eső így mi is bátrabban mentünk kis sétálni. Anát megjutalmaztuk egy fayival amiből mindenki kóstolt. Egészen finom volt.

Az esti vacsinál én is kíváncsi voltam mit esznek azon a salátán a szülők annyira. Nekem még nem jött be de a vajat a kenyérrel, kenyérről mér megeszem. Jó kis fürdés után már nem nagyon kellett altatni. Elfáradtam megyek is aludni mindenkinek jó éjszakát.