Hétfőn még mindíg a nagyiéknál voltunk már kezdett kicsit furcsa lenni milyen sok időt töltünk a bázistól távolt. Reggeli után Apa megint eltűnt a csomagokkal. Én szóltam neki nem menjen mert nekem most nagy szükség volna rá. Amíg nem láttam addig a nagynéni nyugtatot még játszottam vele. Már csak arra lettem figyelmes ismét eltűntek a csomagok. Hej ez azt jelenti felszedjük a horgonyt a verdával. Elindulás után már nem sokra emlékeztem. Éppen a boxutca kiállásra ébredtem fel. Most a fagyi melett Apa és Anya süteményt is hozott. Nem mondom szép kis adag. A fagyi után nem bírtak megint velem a kocsiba. Integettem mindenkinek aki a hátuk mögött jött. Tetszett volt aki vette a lapot és vissza integetett. Nagy sokára értünk haza már nagyon nem akartam a verdában maradni. Szerencsére éppen hazaértünk mikor már nagyon nyűgös lettem. Itthon gyorsan felmértem a terepet változott-e valamit távollétünk alatt. Szerencsére nem. Míg körbe ellenőriztem a lakást addigra az ebéd is elkészült finom galamb leves. Jaj de ízlett ez a nagyiéknál. Jól kidölte ettől az utazástól. Így csak késő délután mentünk el sétálni. Szerencsére a helyet már ismertük. Új területeket hódítottunk meg. kipróbáltuk a csúzdát is.

Kedden még mindíg a hétfői nagy utázás hatása alatt voltam így a reggeli sétánál is kipihentem az előző napok utazési nehézségeit. séta alvás.

Szerdán Apát elküldtök a dolgozóba, addig mi nap közben elindultunk hadi készlet felhalmozásásban. Jó sok ételet vettünk nekem. Ezek már nem holni kis babaának valók kérem szépen sikerült az egy éves kór felettire beruházni. A bevásásrláskor végig sikkangattam az üzletet, így segítettem a biztonsági őr bácsinak, hogy nem kell másik irányba nézelődnie, mert én hangjelzéssel tudttam merre járunk . Cserébe a vásárlás végén megengedték hogy az áruházi verdát odatoljuk a mi verdánkhoz. Jól kimultattam magamat, délután aludtam is rá egy hatalmasat. Ebédre a nagyitól jött hadi készletet dézsmáltam meg egészen bejött ez a tört krumpli. Sőt ezt már én a kanalammal ettem.

Délután a szokásos sétát ejtettük meg.

Csütörtökön mondhatni szinte nem volt semmi említésre méltó, de nem így történt nap közben megtanultam egy új tornász mutatványt. Az ágyról már hátrafele le tudok mászni. Ezt még szülői felügyelet mellett végzem csak el, de már így is jó hogy nem kell felkapni és lekéretszkedni .

Pénteken egy újabb grimaszt alkottam meg, a szájon keresztüli levegő fújás sszezárt fogakkal, majd orron keresztüli levegő vétel. Na ezt egész nap gyakoroltam. Végre hibátlanul ment, így már be is tudtam mutatni. A délutáni sétakor vetem észre valami madarak nagyon ismerkednek nálunk a hellyel.

Szombaton is jó nagy alvás után ébredtem. Majd reggel bandáztam Anyával amíg Apa összeütötte a rántottát reggelire. Majd kicist mókáztunk belehallgattam Apa milyen zenét hallgat. Szerintem nekem pont jól áll a fülhallgató.

Délelött, jó kis csavargásban volt részünk így délelött jó volt már a kimozdulás. Jól el is fáradtam, éppen mire hazaértünk addigra merültek le az elemek. Pihentem egy keveset, de ez a vinnyogó autó felébresztett, sebaj a délutánra éppen fel is töltődtem. Készen álltam az újabb csavargásra. Most más uticélt tűztünk ki. Tavasz révén bármi legyen is az, felkészültünk a csapatásra.

Hazafele már elfogyottt minden ellátmányom így már nagyon vártam az érkezést. Itthon a gyümölcsök melett rácsaptam a narancsos sütire is, így vacsoráig csillapítottam az éségememt. A vacsoránál a papival is videoztunk. Megmutattam neki hogy tetszik amit küldött a kolbász. Mindkét felébe bele is haraptam megjelöltem ez már az enyém. Vacsora után egy jó kis fürdéssel lezártuk a napot. Szép álmokat mindenkinek.

Vasárnap már ismét egy új mókázós napra ébredtünk. Apára mát kora reggel óta rácsimpaszkodtam, és nap közben sem engedtem el magamtól a látóhatáron kivülre. Reggelinél a krémtúrós dobozát kívül belülről megkóstoltam.

Délelött egy jó kis bevásárlást nyomtunk családilag. Majd hazaérve, ebédeltem ,megettem a tegnapi maradékot. Most már büszkén jelenthetem elfogytak az 1 éves kór alatti kaják és most már nagyok ligájának a kajáját eszem. Egészen finom új ízekkel ismerkedtem meg. Amúgy az ebéd után jó nagyot aludtam Apával. Majd Megint csüngtem rajta, valami nagy munkába volt mert Anyával elmentünk itthontról hogy befejezze. Pedig nekem már annyira tetszett, az hogy simán kiláttam a nappaliból a fákra, de ő csak nem eltakarta ezt a látványt! Azért én is kiváncsi voltam mit csinál, így a létrát jól megrángattam, megnéztem mennyire biztonságosan áll rajta. Délutáni sátánaál jót kerültünk, volt zászló nézés. A vacsoránál az elvermelt kajámat csak megtalálták. Az esti fürgés után a jól előkészített és felmelegített zsiványos pizsimet vettem fel. Állítólag csinos vagyok benne. Engem már nem érdekel én csak aludni akarok. Szép álmokat mindenkinek.