Hétfőn délelött itthon voltunk takarítottunk majd. Majd ebéd, után jó nagy alvás. Ébredéskor már Apa is itt volt össze vissza puszilt, majd elindultunk bevásárolni, de én elcsábítottam Apát és bejelentketünk a játszótérre. Nem gondoltam volna hogy másik kislány is rám cuppan. Pedig így volt, nem engedett játszani csak követett. Miután megunta hogy nem foglalkozok vele elmentek a nagyszülőkkel sétára. Majd anya hozott nekem új innivalót eléggé bejövős volt, be is toltam jó adaggal.

Estére hot dogot ettünk, a virsli mellett nekem bejött nagy a ketchup és a sajt.

Kedden délelött elmentünk Anyával kifliért és kenyérért. Odafele is évisszafele is nagy meglepetés volt nagyon érdekes volt hogy mit dolgoznak a bácsik, így odafele is visszafele is meg kellett állni nézni mit csinálnak. Hazafele éppen találkoztunk Panna társammal így tovább ment a bandázás. Ebéd után nehezen ment az alvás, majd jó nagyot aludtam nem akartam felébredni. kicsit nyűgös is voltam de mivel a du-du val mentünk így kényelmesbe nyomtam. Beszereztünk furcsa dolgokat. Utitársunk lett egy nagy gyi-gyi érdekes volt mert a homlokán szarv volt. Mentünk tovább. Hazaérve Anya adott fényes fém darabokat amik a zsebembe landoltak. Ohh nem is gondoltam ilyen dolgokat is lehet itt tartani. nem volt egyszerű kiszedni. Este a vacsoránál, Apának a karperecével játszottam. Nagyon tetszett hogy nyomkodom és a telefon elkezd beszélni. Esti fürdés is csupa mókával ment el. Álmos voltam már de a kutyus-os mesét kétszer meghallgattam.

Szerdán délelött otthon rendet raktunk. Apa valamivel meglepett bennünket. Így Anyával közösen nyitottunk ki a nagy virágot. Ki is szabadítottam. Állítólag valamilyen évforduló volt.

Délután játszótér és séta volt.

Estére amikor feljöttünk akkor nagy bulit csaptunk Apával nagyon benne volta bugi a lábamba és a zenére és is daloltam és mozogtam.

Csütörtök reggel korán ébredtem, nem is tudtam mi történt velem, kicsit kómás is voltam. Reggeli után lementünk a játszótérre már ott várt a Berci haverom, vele jó nagyot játszottunk. Mi voltunk a vad motorosok.

Ebédre mindenki hazament majd délutáni alvás után ismét a játszótéren bandázunk és ismét a Berci pajtásommal.

Pénteken délelött a játszótér után egyből a fürdőkédban kötöttem ki kicsit átmosakodtam magamat mert túl sok homokot hoztam fel.

Délután aztán volt ám kalandunk rendesen. Míg Apát vártuk Anyával készítettünk süteményt aminek a krémjét nekem kellett leellenőrizni. Finom lett.

Miután elkészültünk, közösen elgurultunk a nagy csip-csöphöz, majd jó nagyot sétátunk a csi-csöpnél, körbenéztük a kacsákat is.

Ha már ott voltunk a fagyizónál akkor egy kicsit megkostóltuk a kínálatukat.

Szombaton ismét előkerült a szürke táska. ohh it megint utazás lesz. Apa jó párszor eltűnt a cosmagokkkal majd üres kézzel ért vissza. A csomagok csak fogytak. Szerencsére végre elindultunk. Mielőtt hosszú utra indultunk volna, a nagy du-dut is megitattuk. Majd Apának segítettem a fizetésben végül pedig Anyát is megvártuk majd útnak indultunk. Út közben új szavat mondtam a traktor-t. Kiderült a célpont a tata lesz.

Már várt bennünket. Éhes is voltam így jó kis leves után csurrant egy kis torta.

Majd Apával aludtunk egy nagyot. Mikor felébredtem akkor mér igazán fürdési idő volt így nem is vesztegettük az időnket. Anya nem győzte hozni a vizet a medencébe. Szerencsére Apát sem kellet győzködni így ő is mellém csobbant. Jó nagyot fürödtünk.

Majd estére segítettem ellátni a háztájui jószágokat sőt a locsolóval is nagy baratságot kötöttem.

Új ismeretséget leltem a nuyszikkal és a csibékkel is. Közben beszereztem egy nekem való tojást is. Még a közelben figyeltem fel egy nagy trakotorra, így Anyával és Apával megnéztük a járgányt. Először féltem tőle de mikor már nem zörgött akkor megbarátkoztam vele. Jól körbe is jártam. Sőt vezettem is.

Vacsoránál már igazán éhes voltam. Alig vártam az esti fürdést és az alvást. Szinte végig aludtam pelus csere és utántöltés nélkül az éjszakát.

Vasárnap reggel már korán ébredtem. A szülőktől már kértem is az engedélyt had mehessek ki a szabadba. Még a tata sem ébredt fel teljesen így reggel egy jó nagy kurjantással ébresztettem. Majd reggelit készített Anya, amiből csak egy picit ettem, mert az éjszakai tej még eléggé laktatott. Délelött Anyát egy kicsit egyedül hagytuk had készítse el az ebédet addig három generációs férfi tagi bevásárlást csináltunk. Egészen jól kijöttünk a boltossal. Bár nem sok helyünk volt de körbejártuk a boltot és némi finomság is csurrant nekem is. Hazaérve segítettünk Anyának a panírozásban. Kicsit túl jól sikerültek a dolgok mert a nyakamtól a cipőm talpáig tiszta liszt lettem. Semmi baj Apa éppen már rövid nadrágot akart nekem adni. Már nagyon éhes voltam nehezen vártam ki azt hogy minden elkészüljön így ami már készen volt az kértem is a tálkámba. Csúszott a zeller krémleves, majd a husi is hozzá. Végül előkerült a torta is. Na itt alkottunk, volt, hogy én etettem a tatát, és Apa engem. Volt hogy Apa etetett engem és a tatát egyszerre.

Csuda móka volt. Jól elfáradtam a délelötti munkában így hatalmasat aludtunk Apával. Ébredés után míg Anya takarította a nagy dudu-t addig mi Apával ismét pancsoltunk. Jó kis muri volt. Mire tiszta lett a dudu. addigra mi is kipancsoltuk magunkat.

Állítólag sietni kellett haza mert a mama már úton volt, és nem akartuk megvárakoztatni. Fel is vettük a nyúlcipőt és gurultunk is haza. Nem nagyon hittem a szülőknek hogy a mamáért megyünk mert másfele kanyarogtunk, de aztán megláttam és határtalan boldogság volt rajtam. Hazafele még a böröndjét is segítettem hazahúzni.

Az esti vacsoránál és a fürdésnél is jót bandáztunk. megmutattam neki hogyan tudok bilibe pisilni. Majd az esti mese közben jó nagyot aludtunk. Mindenkinek szép álmokat kívánva.