2022.04.18 – 04.24

Hétfő reggel még mindíg itthon volt Apa. Ki érti ezt, mikor keres nekünk pelus pénzt. Ha már itthon volt akkor közösen meglocsoltuk Anyát. Kiugró örömmel fogadta a locsolásunkat. Miután befejeztük a locsolást megreggeliztünk, majd reggeli után megkóstoltuk a tegnapi nyuszi vadászat eredményét.

Délelött csinos ruhába öltöztünk mert, a terv az volt hogy a szomszéd lányokat meglocsoljuk ne hervadozzanak. jelentsen ez bármit is. Végül csak egy helyre jutottunk el. De a nénit is meglocsoltuk.

Hazaérve Anya már majdnem elkészítette az ebédet. Míg vártunk a család tagokat virtuálisan messziről meglocsoltuk. na csak jöjjenek közelebb. ebédig el is fogyott a locsosló vizem. mentünk is nyam- nyam-ra. már éhes voltam. A leves bár finom volt tartalékoltam a pocakomban helyet a tortának. Apának adtam a karfiol levesemet a kenyér kockákat megtartottam magamnak. A husiból és a sültkrumpliból viszont jó adaggal ettem.

Majd a várva várt torta következett. Ebéd után jó nagyot aludtam, majd ébredést követően megnéztük a du-du-s részt és uszonnáztunk. Nagyon nem volt kedvem lemenni de lecsábítottak a szülők a nyuszi tojásos ürüggyel. De most komoly a nyuszi tojja a tojásokat. Ohh te jó ég és mennyit.

Tegnap nem sokat találtunk, mára annyi tojás lett, szinte a kosaramba se fért el. A tojások összegyűjtése után homokozó, majd séta. Korán feljöttünk és vacsora elött még az új járgányt szét és össze szereltük újra. Vacsora , amjd fürdés. kedves szülők a körmömet ne bántástok nagyon nem esett jól. Végül eljutottunk a fürdéshez majd alvás. ma sem kellett elringatni.

Kedden nem mentünk a társasági eseményre mert állítólag most elhalasztották, cserébe délelött rendbe raktuk a lakást. Nem is értem miért kellett ennyire rendbe tenni.

Majd megértettem megérkezett a Nóna. Volt ám öröm és boldogság. Az ebéd utáni alvásnál is akkora izgalommal voltam hogy nehezen aludtam el. délután pont akkorra ébredtem mikor Apa megérkezett. Így közösen családilag lementünk sétálni, míg mi Apával a kutyusokat néztük meg addig Anyáék, bevásároltak.

Hazafele csoda dolgok történtek vad motoros lévén legurultam a dombról Apához, majd találtunk új játékot a ho-hop-ot. Valaki rajzolt az útra, a felnöttek meg ugráltak na nekem se kellett több én végig szaladtm a pályán nem értem ezt az ugrálósdit.

Szerdán reggel Anyával korán lementünk sétálni, ne ébresszük fel a Nonát, majd addig játszottunk, hogy csak fel kellemett menni pelus cserére. Az újabb körre már mi közösen mentünk le.

Ebédnél csak nem győztem kanalazni magamba az ebédet.

Aki jól evett annak járt a tóta, nem is volt kérdés a kihívás elfogadva. Ebéd után jól esett az alvás. Majd miután Apa megjött akkor ismét motorra szálltam és elindultunk kenyérért.

Majd haza fele míg Anya bevásásrolt mi is körbe néztünk a kedvenc boltomba, le kellett ellenőrizni a lámpákat és a faházat minden megvan-e.

Csütörtökön ismét játszótereztünk. Megleptem Anyát azzal hogy egyedül ültem fel a pacira és gyi-gyi lovacskáztam.

Délután ismét sétálni indultunk, felfedeztünk új játszóteret, ahol sok baba volt és sok játékot hagytak nekünk játszani.

Megleptem a szülőket, a mini csúszdán egyedül felmásztam majd le is csústam egyedül. Hazafele megvámoltuk a bocis autót. már jól esett a vacsora ennyi mozgás után.

Pénteken nagyon nem volt jó idő így benn voltam Anyával és a Nónával a lakásba. Délután megjött Apa és családilag kimerészkedtün a nagy dudu-val.

Körbejártunk pár boltot, én csak a nónát akartam mindenhol megtalálni, de úgy néz ki bújócskázni akart velem mert az függőnnyel elhúzott részbe bújt el. Persze nekem ide is van bejárásom.

Szerencsére addig vásároltunk míg elállt az eső így gond nélkül haza tudtunk gurulni.

Szombat reggelit Apa készítette el nekünk, majd közösen sétálni indultunk.

Míg vártam a szülőket elkészüjenek, addig én is elfoglaltam magamat.

Kenyér beszerző útra indultunk . Menet közben találkoztunk több babával is akik a virágok körül döngicséltek. Na én is beálltam a sorba, meg szagoltam mindet, majd tovább sétáltunk.

Amíg Anya beszerezte a hadi ellátmányunkat addig mi találtun egy dombot. Mert sétálunk – sétálunk, egy nagy dombra lecsücsülünk. Csücss.

Hazafele az elemózsiával egy régen nem látogatott játszótérre mentünk. Uhh volt ám ott annyi kavics. Jutott mindenhova. Még a késő délutáni pelusozásnál is hullott ki a ruhámból.

Ebéd után jó nagyot aludtam majd ismét a napos játszótérre mentünk. ma kipróbáltuk a nagy krétákat hogyan lehet velük rajzolni. Egészen jól tudom össze firkálni a padot és minden mást is. Persze Anyát és a Nónát is részben hagytam kibontakozni a rajzolásban természetesen én is oda szignóztam a képek alá.

Majd a játszótér után a másik játszótérre mentünk át. jótt új ismeretlen baba de Ő nem a mi nyelvünkön beszélt. megsajnáltam így adtam neki játékot is. Apát szemelte ki játszó pajtásnak, jó a játszótéren játszhat vele de azon kívül én tartok rá igényt.

Vasárnap délelött elmentünk kocsikázni Apával és a nónával, amíg Anya elkészítette az ebédet. Oh még ilyen korán nem is ebédeltünk, de jó is volt hogy már ettünk mert a reggelit kicsit elsumákoltam. Az ebédnél , Apa nem győzte adagolni nekem a tésztát és a borsót. Jött valami galuska is. Persze ebéd elött én már megkostoltam a fő fogást, és egy egész kot-kot májat be is toltam. Így persze nekem csak a leves kellett. Na jó mókázás közben azért csúszott le egy kicsi pipi pörkölt húsa is. Ebéd után nem mentem még aludni ki kisíértük a Nónát a nagy szissz-hez, majd végignéztem hogyan távolodik el. Hazaérve egy kicsit ettem majd aludtunk egy nagyot. A játszótéren már vártak a többiek, jobbára mindenkinek volt haverja, így én egyedül játszottam.

Majd jöttek ismerősök és lett társaságom. Miután mindenki lelépett mi is mentünk fel.

Vacsorázni, már nagyon régen nem ittam kakaót így külön jól esett. Beszéltünk a nagyival is majd felbukkant a Nóna is hogyan van ez? Belebujt a telefonba?

Fürdéskor, már meg tudom mondani mikor csurgatok, így Apával kétszer is le engedtem a fürdő vizet. Esti hajmosás után már nem kellett engem altatni. jól elfáradtam. Megyek is aludni mindenkinek szép álmokat.