Hétfőn délelött elmentünk bevásásrolni. nagy csodálatomra nagy csip-csöp lett a bevásárló mellett. Így megálltunk háp-háp-okat nézni. El is ment a délelöttünk vele, majd ebéd és alvás után ismét lementünk megnézni a hép-hápokat. megmutatuk Apának is hol vannak.

Kedden ismét csoportos foglalkozáson voltunk. Ej de jó volt új baba arcokkal találkoztunk és készültünk a húsvétra bármi is legyen az. A délelöttünk jól elment.

A csoport foglalkozás után már jó volt hazaérni mert ez a sok ember és zene meghozta az étvágyamat. Ettem is rendesen. Majd délután megnéztük a nagy csip-csöp-öt hogyan áll a vízszint. Amíg Anya bevásásrolt addig Apáal kavicsokat dobáltunk. Majd Anya is csatlakozott hozzánk.

Az esti vacsora

Szerdán Anyával el voltunk délelött elintéztük a hivatalos dolgokat, majd bevásároltunk. Ebéd után jó kis alvás a saját ágyamba. Mire felébredtem már apa is megérkezett. Közösen mentünk sétára. Amíg Anya a néninél járt addig Apával megnéztük a fodrász néni mit csinál majd a virágos keretekben megszagoltuk a virágokat.

Az esti vacsorá beszerzésnél találkoztunk Csani haverommal. Közösen mentünk haza.

Ma sem kellett altatni vacsora után.

Csütörtökön itthon Anyával bevásorltunk, magunkank és a néninek, majd, ebéd és jó nagy alvás. Ébredés után tea pohárból, majd mentünk is a játszótérre. Ott vártak már a többiek. Cserélgettünk egymás szerszámát.

Én bemutattam az új produkciót, már felügyelet nélkül is fel tudok mászni a csúszdára.

Amikor már mindenki ment volna haza akkor a színen felbukkant 3 kutyus is. Ezek közül 2 engedte magát megsímogatni. Ohh milyen rossz élete volt egyszerre 5 -en simogattuk.

A nagy játszás után elmentünk még a bu-s autóhoz vételeni nekem tejet, hogy bírjam az éjszakai műszakot. jól kifáradtam így fürdés után jól esett az alvás.

Pénteken valami történt Apa nem ment dolgozni cserébe itthon volt. Építettünk nagy tornyot, majd délelött Anyának is segítettünk a sütés előkészítésében.

Sőt még Apának a tészta dagasztásnál is besegítettem. Majd eltűnt a tészta és délután sült formában került elő.

Mi is jó nagyot aludtunk ebéd után majd a délutáni jó nagy sétánál találkoztunk kutyussal olyannal akivel még nem. Haverkodtunk majd egy nagy kerülővel hazajöttünk.

Szombaton reggel megborotvátam Apát. Persze borotválkozás után a széket a helyére kellett rakni, így tólt engemet is.

Délelött útjára engedtük Apát.. A tatához ment mert neki ott volt dolga mi kihagytuk az utazást mert az orrom nagyon tele volt és nem győztem elhasználni a zsepiket. Nem akartam az unokatesót is megfertőzni. Cserébe ebédkor beszélgettünk. Majd egy finom csirke után jó nagyot aludtam. Mire felébredtem még nem volt itthon Apa így Anyával mentünk el sétálni. Azért az esti fürdést már vele ejtettem meg.

Vasárnap reggel bújós hangulatban voltam. Anyához bújva jól esett az ébredés.

A reggelinél a kalácshoz megkóstoltam a mézet amit Apa evett. Hé szülők ezt eddig miért rejtegettétek előlem.

A délelött egy új dolgot próbáltunk ki, elhagytuk ideiglenesen a pelust és alsó nadárgot kaptam. Tisztára mint a nagyok. igaz még szokni kel és jelezni mikor van csuri. Sajnos ez nem jött be két próba után visszaálltunk a pelusra. Majd még próbálkozunk.

Ha már nagyfiiúskodás, Anyának a papcsát isfelpróbáltam igaz neházkesen de tudtam benne menni.

Délelött már nagyon mentem volna ki nehezen lehetett velem bírni, így Apát megfőztem menjünk egye nagy sétára amig Anya elkészíti az ebédet. Így is történt. Sajnos a sétáltatón sem volt kinn kutyus, de még az utcán se nagyon nem is járt senki.

Nem is értettük az egészet. Sebaj hazaérve már a finom ebéd várt. Ebéd után jó nagyot aludtunk majd lementünk a játszótérre. Állítólag valami nyuszit beengedtek ami össze tojt mindent. Mi meg nem győztük utána össze szedni a tojásokat. Jó kis móka volt.

A nyuszi tojás vadászat után vacsora. Majd megkóstoltuk milyen tojásokat hagyott ott a nyuszi. Sőt. Ilyen nyuszit még nem is láttam egy du-du-t is oda tojt a nappaliba. Ohh vacsora után volt ám munkánk vele. Teljesen szét tudtuk szerelni és össze is rakni.

Ohh a fürdéshez is a du-du-t vittem. Jól kifáradtam izgalmas nap volt a mai megyek is aludni szép álmokat mindenkinek.