Hétfő volt ám történés. Reggelinél megnéztem jól áll-e nekem Anya napszemüvege. szerintem majdnem passzol a méret.

Délelöt Anya eldöntötte, a holnapi találkán szépnek kell lennem így ma hajat nyírtunk. fajnyírás, fürdés, szerelő bácsi itt volt. Játszótér. bu-s autó meglátogatása.

Kedden volt ám történés. Délelött Anyával azt monda el megyünk bandázni. Így is lett, találkoztunk sok új pajtással, sok információ, dalolás és játék volt Nagyon tetszett az egész.

Aztán amikor haza fele jöttünk a szomszéd háznál ott voltak a viu-vi autók.

Ezt meg kellett nézni majd, ebédnél a délelötti nagy munka miatt jó nagy adag sülthusit megettem lefujtottam fánnkkal. végül Anyán aludtam el.

Délután a verdámmal indultunk el de a nagy verdába tettük az én járgányomat. Bevásároltunk, közben a kifli is fogyott rendesen. Majd haahzérve játszótér. Estem kelltem. Vacsora fürdés és alvás

Szerda reggel volt látogatónk, átjött a baba és vigyáztam rá, és a wa-wa is.

Miután mindenki hazament mi is elmentünk sétálni. A mocimra feltettem a virágokat majd oda adtam a néninek. Jó nagy sétát tettünk.

Hazaérve jó nagyot ettem majd a saját ágyamba aludtam el. Délután lementünk a játszótérre jó sokan voltak, majd szépen el kezdtek szállíingózni hazafele.

A játszótéren, már önállóan fel tudok mászni a csúszdára.

Csütörtök délelött elrandeztük a régi babás cuccaimat így igazán lett hely a már nagyfiús cuccaimnak. Annyit dolgoztam hogy ebédre jól megéheztem Anya készített házi csirkeszárnyakat és combikat. Na nekem se kellett több csak úgy toltam be őket. Jól lakott pocakkal jó nagy alvás is volt. Éppen Apa érkezése elött ébredtem fel még tudtam neki integeni az ablakból. Délután lementünk a játszótérre. A homokozóhoz kaptam új ruhát teljesen jó volt föleg, hogy dínós na ez aztán a kedvencem lesz. Lenn már vártak sokan, jó kis bandázás volt.

Találkozunk régi és új ismerős arcokkal. Haveromat is vártam de ma még nem jött lehet nemsokára majd ők is befutnak. A játszótér után elmentünk a bu-s autóhoz tejet vételezni, hazafel másik irányba mentünk. Toltam is a verdának rendesen. Amíg Anya elintézta a vásárlást apával megint körbenéztünk a nagy sárga boltban. Hazafele Anyának a kezében már ismert doboz volt. Ohh kellett nekem a falat, csak úgy indulunk tovább. Ej de finom is volt már volt motívció a haza guruláshoz. A szülők nehezen tudtak lépést tartani velem. Esti vacsoránál éhes voltam és már haraptam is a szeletet csak jusson a pocakba.

A nagyi és a ngynéni után a tatával is sikerül beszélni. Az esti fürdés már csak levezetés volt de jól esett. Ma sem kellett nagyon ringatni.

Péntek reggel elvittük Apát a nagy házba, majd elmentünk bevásásrolni. Apát majd felvettük és elvittük pelus pénz gyűjteni. Hazaérve játszótereztünk.

Estére elmentünk Apáért majd játszótereztünk.

Szombat reggel segítettem Apának a borotválkozásban. Igazán megtanulhatná hogyan kell, már nem győzöm oktatni. A borotválkozás után reggeliztünk. kiválasztottam a szülőknek a teát, sőt kortyoltam is belőle, megkóstoltam Anyáét és Apáét is.

Délelött Apával nagyon építkeztünk, akkora tornyot építettünk, hogy a csillárig ért. Ebéd után jó kis mászókát találtam. A székemre fel tudok mászni, természetesen le kellett kicsit hozni a földre.

Délután elmentünk bevásárolni, a kenyeres boltban nem tudtam várni és már ott nekiestem a sós perecnek.

A séta során Apával diót törtünk hogy legyen a madaraknak is kis elemózsiájuk. Vacsora után pedig egy jó fürdésnél már nem is kellett ringatni.

Vasárnap reggeli után a nagy verdába ültünk és elmentünk megnézni a nagy csip csöppöt. Uhh itt aztán igazán fújt a szél, nem is sokáig voltunk ott.

Odafele is és visszafele is szabályosan közlekedtem a sineken. Hohhó itt aztán van forgalom nem győztük Apával nézni honnan jönnek a vonatok és merre mennek. Aíg vártunk az ebédünkre addig Apával játszottuk azt hogy ha megy le a sorompó akkor tippelünk merről jön a si-hu-hu. Az ebédet már nagyon fártam valami ismerős illat, ohh ez a halacska ezt szeretem. Az ebédhez jött még egy kevés rétes is nah ez kell nekem lefekveés elött. jó nagyot aludtam. Majd ébredés után új járgányom lett. kipróbáltam de még nőlni kell egy kicsit. Sebaj idán belenövünk.

Az esti sétánál meglátogattuk a kutyusokat a ketrecben, sőt még a gazdik adtank nekünk jutalom falatot is így haverkodhattunk velük. Esti vacsoánál már éhes voltam de egy kis bohóckodás belefért.

Ej de jól elfáradtam a mai napban. Mindenkinek szép álmokat.