Hétfőn reggel Apát elvittük a nagy házhoz, délelött vásárlás, Értemenni. Majd kockákkal és vonattal játszottam.

Közösen ebédeltünk, majd jó nagyot aludtam. Estére sétra indultunk.

A játszótér után elindultunk a bocis autót megcsapolni.

Vacsora, után fürdés majd lazulás a pelenkázó asztalon.

Kedden délelött míg Apa dolgozott addig mi Anyával elkészítettük a zeller krém levest. Egy idő után az egész lakást betöltötte a finom illat így Apa is megjelent és kóstolgatni kezdtük az ebédet.

Amíg vártunk az ebédre kicsit hülljön és fogyasztahó legyen elő kerültek a gyurmák is. ohh itt aztán igazán kreatív lehettem.

Ebéd után jó kis alvás majd délután Apával összeraktuk az építő kockákat. Olyan magasra amilyen magasra csak tudtuk.

A benti lét után ki is mentünk. Ismét a játszótérre bohockodtunk és csúszdáztunk. mindkét szülőt fel hívtam a csúszdára.

A vacsora már éppen jól esett, majd a fürdés is. Altatni ma sem kellett engem.

Szerda délelött elmentünk kenyérért, közben beszeretük a túró rudit ott helyben. Ami a pocakba van azt már nem vehetik el tőlem.

Hazafele hoztunk virágot a motorral.

Ebédre nagyot ettünk, majd jó kis alvás. Délután nagy verdával tettünk kört. Visszatérve elmentünk kutyusokat nézni majd etettük is őket. Végre a kezemből esznek.

Vacsora, majd este a már annyira fáradt voltam nem is akartam látni mit csinálnak a szülők.

Csütörtökön reggel elvittünk Apát dolgozni. Majd elmentünk bevásárolni. Ebéd készítettem Anyának.

Elmentünk apáért majd haza jövet saját magam levettem a cipőmet és a vissza is raktam a cipőket a helyre. na ze volt ám a meglepetés. Alvás után sétálni mentünk. Estére beszereztük a bu adagunkat ismét.

Péntek reggel elvittük Apát a nagy épülethez majd haza jöttünk. Megvártuk míg újra hív és el is vittük dolgozóba keresse csak a pelus pénzt nekünk. Ebédnél jól el bohóckdtam.

Ebéd után kijárt az alvás ennyi munkától. Elhoztuk Apát a dolgozóból, majd elmentünk bevásásrolni. roncsi haverom Anyukájával találkoztunk. míg a szülők beszélgettem én a Somát eltologattam.

Szombat reggel megleptem a szülőket. Amíg Anya készítette a reggelit addig nem tudtam várni kíváncsi voltam mi készül, így hoztam a fellépőmet és eldöntöttem megnézem az asztalt. Gondolatomat tett is követte.

Azért a reggelinél a sját székembe ültem, egészen kezdt tetszeni ez a rántotta étel, főleg ha a fakanalat is nekem adják.

A reggeli után a nagy verdába pattantuk és elintéztük a pelus utánpótlásomat. Majd körbementünk a boltokba. Nekem most nem pottyant le semmi. Délelött hazaértünk. Jó nagyot ebédeltünk, majd alvás Apával. Délután a fényt adó vezetékkel játszottunk. A szülők is beálltak a játékba.

A délutáni séta során még benéztünk a kertes áruházba is. Voltak új virágok és díszek .

Vasárnap reggeli után közösen elmentünk papírt aláírni. Ej de sok izgalmas dolog volt ott. odaérve nagy volt a sor és sok ember volt. Kicsit megijedtem de aztán kiderül hogy miénk a rövidebb sor. Anyával jó nagyokat ikszeltem, majd bedobtuk a nagy kuka forma dobozba. Ez a dobozba dobálás olyan csoda helyszínen volt, ahol kijövve megcsodáltuk a gá-gá-kat és a nagy vizet is. A szülők folyamatosan kacsáknak mondják. Én nem győzöm őket kijavítani.

Ebéd elött haza is értünk. Anya igazán szívvel lélekkel főzte a levest és az ételt nekem, de én nekem valahogy nem kellett. Az abéd után jó nagyot aludtunk Apával, majd ébredést követően kimentünk a motorommal új helyre. Ohh ezt miért nem mondták előbb a szülők itt aztán van hely gyakorolni robogni.

Hazafel még megnéztem egy két edző alkalatosságot. Na majd ha nagy leszek kipróbálom mindet. azaérve már jól esett a vacsora és a fürdés is. jó kis nap volt tele kalandokkal. Mindenkinek szép álmokat.