Hétfőn délelött nagyot sétáltunk majd hazafele belecsaptam a pocsolyába.

Ebédre ismét tészta volt. Egy jó alvás után megérkezett Apa is. Mentünk megvámolnia a bocis autót. de a tócsa elcsábított így hazafele ismét rácsaptam. Mit rácsaptam! Bele is ültem. Lehetett cserélni a rugát újra.

A szülők most már előrelátóak voltak kaptam csizmát és új overált. Estére pedig jó kis fürdéssel ki is mostam megamat.

Kedden takaírtottunk, illetve felpróbáltam Anya papucsát is. Egészen jól tudtam mozogni benne.

Szerdán délelött jó nagyot sétáltunk, be is szerezünk minden szükségeset. Kenyér és persze nekem a délelött indító kifli.

Ebédre már nagyon elfáradtam a sok sétától jó nagyot aludtam. Majd vacsoránál ráraboltam a nagy rudas párizsíra bele is karmoltam rendesen.

Csütörtök délelött voltak látogatók a szomszédból. Majd délutánra is bejelentkeztek. Állítólag Anya mondta hogy csak alvás után jöjjenek. mire felébredtem megérkezett Apa is így többen felügyeltek bennünket.

Volt ám muri megmutattam mindenkinek a játékaimat. Majd miután hazamentek a többiek mi is elindultunk ügyeket intézni. A nagy betonos sétáló úton mentünk egyik oldalt anya másikon Apa én pedig legfelül. Amígy Anya bevásásrolt addig Apával körbenéztünk a barkács boltban. Majd a kihejezett nyútózón is edzettünk.

Hazaérve a vacsoránál előkerült a torta is. Na nekem se kellett több a borítást le is szedtem róla, egész éjszakára meg volt az energia ellátásom.

O pénteken volt ám kutya dömping. Délelött is találkoztunk kutyákkal de a délutáni aztán volt ám kutya sokaság. Időrendben haladva reggeli után elmentünk a pékségbe. Szörnyű hely még mindíg nincs túró rudijuk így sajnos új helyet kellett keresni. Találtunk is. Gyorsan bevásároltunk majd beszereztük az ebéd hadizsákmányunkat is. Csirke bundában. Na ettől volt ám alvás jó nagy. Majd mire Apa haazért éppen elötte ébredtem fel. Családilag indultunk sétára. Állítólag valamit be kellett szerezni a gyógyszertárban. Míg Anyára vártunk a wa-wa kozmetikust és a pácienseket jobban szemügyre vettük hogyan fazonírozzák. kijövet meg is tapogathattam a frissen fodrászolt kutyust. Hazafele csurran le egy kis olvasmány. Komoly szakértelemmel olvastam én is végig.

Az esti vacsoránál még mindíg a bundás csírkére voltam ráállva. Apának nem győztem adni a feladatot hogy vegye le a bundát, nekem csak a husi kell.

Szombaton reggel rágyúrtam a reggelire. Elötte azér Apát megborotváltam míg Anya aludt. A reggelinél én készítettem el a saját teámat.

Délelött elmentünk a bocis autókhoz. Majd ha már ott voltunk akkor begyűjtöttük a mézis nyalókát.

Majd beugrottunk a kicsit várásolni. Egy kis kifli jót tett az energia szintemnek. Majd mentünk tovább vásárolni. Jaj a ruhaboltban megláttam egy kislányt pont nekem való vettem egy nagy levegőt és oda mentem hozzá. Sajnos nem vette a lapot pedig, én még meg is fogtam a kezét. Volt ám meglepetés mindegyik szülőnél. Már jó volt haza indulni. Vártam az ebédet. Apa is megérkezett az ebéddel. Jól belaktam de az alvás nem sikerült sokadik próbálkozásra sem. Délután ezért lement sétálni. Én nem értem milyen támasztókat csináálnak de felül kellene vizsgálni ennyi ázástól összemennek. Eddig átfértem alattuk most már a bolytomra kll nagyon figyelni mert beleütközik. Sebaj hátrafele mászva még átférek alatta.

Hazafele én vittem az Anya által beszerzett zsömléket.

Vasárnapi reggelire Anya elkészítette a meleg szendvicset. Toltam is be rendesen. Majd a fánkból is leettem a csokis részeket.

Azt mondták igyekezni kell. Időpontra megyünk. Ismeretlen helyre mentünk körbe néztünk, egy új lakásban. Mikor oda értünk én körbejártam a portát, nekem a cicusok nagyon izgattak, a lakással nem voltam elragadtatva.

Megköszöntük a látogatást majd mentünk tovább bevásásrolni. Amíg Anya vásárolt addig Apával a kocsiba zenét hallgattunk és átállítottam mindent. Hazaérve közösen készítettük az ebédet. Mindenki szívvel lélekkel dolgozott én is a sárga répát pucoltam a késemmel majd a zöld uborkát. Már vártam mikorra lesz kész az ebéd mert a püré gyorsan lecsúszott. Jó is volt a finom leves, nagy adagot megettem belőle majd jött az új kedvencem a tészta. Anya valami csalást követett el mert nem csak verdák voltak hanem vad állatok, mintha a cirkusz az úton balesetezett volna és össze keveredtek. Ebéd után jó nagyot aludtam. Indulás elött majdnem jó cipőt vettem fel.

Viszont mikor már felhúztam a saját nyúlcipőmet akkor már nem volt gond. Hazafele megnéztük a cicákat az erkélyen.

Szegények még mindíg ott kinn vannak. Az esti vacsora szerényebbre sikeredet mert séta elött ismét betoltam egy jó adag tésztát és husit hozzá. A vacsora után fürdés mellett megvolt a hajmosás is igazán hősiesen bírtam már. Jól kifáradtam megyek is aludni mindenkinek szép álmokat.