Hétfőn reggel jó nagyot reggeliztem majd Anyával. A délelött egy részében az outfittem-et rendeztük le. Volt itt köröm reszelés hajvágás, tusolás. Minden féle szépítkezés. Miután készen lettem felvettük a nyúlcipőt és elintéztünk mindenféle befizetést. Hazafele a verdámba berepült valami csirkés kosár. Nosza ha már itt van akkor viszem is haza.

Jó nagyot ettem belőle. Majd elnyomott az álmosság. Éppen akkorra ébredtem meg mikor Apa is haza ért. Az esti sétánál meglátogattuk a bocis autót majd hazafele a tócsát is keresztül kasúl átjártam.

Az esti fürdeté után Apával még bohóckodtam, gyorsan megborotváltam.

Kedd reggel korán keltem, Apával még megnéztük a csillagokat. Anyával reggeliztem majd megint útra kelltünk elintáztünk pár bevásárlást. Délelött nagy segítség voltam takarítottam is rendesen.

Ebédre a nyeles csontokat csak toltam be magamnak. Délután kifeküdtem rendesen.

Miután Apa megérkezett mentünk volna ki. Nekem nem volt kedvem elindulni, azért egyességet kötöttünk. A verdával kimegyek, így nem húzom se Apa se Anya nyakát. Ohh kinn a városban voltak ám csuda dolgok. megnéztük honnan jönnek a hangok a hangszerekből. majd hazafele találkoztunk új kutyussal. Esti fürdés már tetszetős kezdett lenni.

Szerda délelött elmentünk nekem beszerzni a kifli adagomat. Hazafele jól el is fogyasztottam. Majd ebédeltünk, de csak nem jött álom a szememre. Így ismét lementünk sétálni. Nagy csoda dolog volt találkozunk villogós autóval ami a hát elött állt meg. Nekem se kellett több Anyával oda mentünk. Az autóból kiszált egy nagy fehérköppeney bácsi nah ennek nem örültem de amit adott annak igen. Kaptam játék fecskendőt. Teljesen felvillanyozta a napomat.

Innentől már nem volt alvás, már megvártam ire Apa haazér. Majd késöbb nehezen akartam elindulni a sétára de nem bántam meg. A sétán én válsztothattam ki melyik péksüteményt szeretném.

Sőt ha már ott voltunk ránéztem a torat ellátmányra is. Volt belőle így kértem is.

Hazaérve már jó éhes voltam így villával ettem a bagette-et. A tatával is már virtuálisan is találkoztam. Ő is csak csodálkozott hogy mennyire éhes vagyok.

Csütörtökön aztán volt ám dolog rendesen. Reggel felébredtem gyorsan behúztam az éjszakai maradékot, így már jobban indul a nap. Reggeli után a teraszon tettünk rendet. Megleptem Anyát azzal hogy egyedül vettem fel a csizmát. Azt mondta kicsit gágog az a csizma de fenn van.

A segítésem nem állt meg itt az ebéd előkészületeinél és az elkészültek kostolásában is segítettem. Uzsonnára be is ficcent egy jó nagy adag husi és némi sült alma.

Miután Apa hazaérkezett családilag elmentünk bevásárolni. Hazafele megnéztük a bocis autót. Be is szereztük a tej adagot tőle. Vacsorára még nem voltam éhes. Az esti fürdést Anyával ejtettem meg, már kezdem megszokni a tusolót.

Pénteken volt ám történés. még szerencse hajnalban bedobtam a cumim teljes tartalmát így bírtam tartani a lépést az eseményekkel. Délelött a szomszédtól kaptunk egy nekem tetsző feladatot le kellett vinni a kutyus sétálni. Úgy alakult, hogy Anya is és én is vittem pórázon a kutyust.

Majd délelött azért elmentünk begyűjteni a kifli adagomat. Ebédre a husiból egy jó nagy szeletet berámoltam majd a teli pocakkal jót aludtam.

Ébredés után ismét a husira páláyztam. Az esti sétánál Anyával egy magasságban sétáltam én fenn az emelvényen ő meg melletttem. Amikor a párkány végére értünk forogtunk egy jó nagyot. Az esti sétánál megszagolgattam a virágokat, sőt kicsit elrendeztem a terepet is.

Az esti vacsorát már vártam mert éhes lettem ennyi mozgástól. ezek a szülők tudnak valamit megint olyan kerek tésztát hoztunk haza. Már alig bírtam kivárni hogy hazaérjünk és ismét megkósotljam.

Szombaton reggel Apát szépítettem meg, míg Anya aludt. Egészen jó hagyja magát megborotválni. miután megszépítettem Anyát is felébresztettük és elmentünk bevásásrolni. Mivel a bocis autóból nem kaptunk tejet így máshol kellett beszerezni az éjszakai élelmet. Ha már ott voltunk a dudu-nál akkor körbe néztünk a rendezvény sátorban. Volt ám érdekes dolog. Kaptam fánkot, és apának egy nagyon régi ismerősével is találkoztunk.

Délelött még bevásároltunk majd a hadi elemózsiát szereztünk be. A szülők azt hitték ma majd jó nagyot alszok, hát nem. Így Anyával külön elvonulva néztük Apa mit csinál az ággyal. A szereléshez az én szakértelmem is kellett. Bele is vontam magamat ebbe. Sikerült összedolgozni. Jelentem nem nyikorog az ágy. Komoly munka eredménye volt.

Az esti séta részeként elvittük a du-du-t a garázsba. Amíg Anya itatta a verdát addig Apával megvicceltük és rádudáltunk Anyára. Volt ám meglepetést.

Az esti fürdés után nem engedtem hogy Anya reszelje a kezemet majd én reszelem az Ővét. Így is lett. A nagy munka után jól elfáradtam.

Vasárnap délelött elindultunk bevásárolni az ebédhez. Mi elcsáboltunk a nagy sárga feliratnál így végignéztük újra a világító dobozokat. Majd új terepre találtam magamat. Barátkoztam kislánnyal. Eléggé szégyenlős volt de legalább fogadta a közeledésemet. Igaz ajándékba egy cic-t adtam.

Hazafele találkoztunk Roncsi haverommal jól elmókáztam a kutyussal akit sétáltatott. Majd egy finom ebéd után jó nagy alvás. Ébredés után takarítottunk, majd ismét felpróbáltma a csizmát egyedül. Állítólag még hápóg de alakul már.

Ha már anya főzött wu-s tésztát akkor abból jól belakmároztam, így már mehetünk sétálni.
Délután jó nagy sétába voltunk találkoztunk sok wa-wa-val, majd ismerős nénivel. neki puszit dobtam majdenm eldobta a bringát úgy elolvadt a puszitól. Már jó volt hazaérni mert a tészta elfogyott és éhes voltam. Egy vállalható mennyiség elfogyasztása után fürdés és hajmosás. Ej mennyire tisztának érzem magam. Teljesen kifáradtam ebbe sok dologban megyek is aludni. Szép álmokat mindenkinek.