Hétfőn még a nagypapinál ébredtünk. Reggel korán körbe is néztem a jószág állományt volt-e változás az este. Szerencsére minden a helyén volt. Reggelinél volt egy vendégünk. Régen találtkoztunk a papi testvérével eljött mert valami kütyü baja volt. Apa meg is szakértette, aztán rendbe volt minden.

Délelött jókat bohóckodtunk a nagynénivel és a nagyival. Elloptam a hajbavalóikat. Nekem szerintem sokkal jobban állt.

Már vártam az ebédet mert ettől a sok mozgástól már éhes voltam. Szerencsére húsleves volt. Honnan tudják ezt a szülők ezt én mit szeretek. Csűrtem is be kanállal a levest. Majd következett a főétel, de ez most nem mozgatott annyira mert láttam mi van desszertnek. Arra fájt jobban a fogam toltam is be a barna sütit. Jönnek fel a kalóriák.

Egy ilyen ebéd után jól esett az alvás. Mikor ébredtünk már készülődött Anya a nagyi és a nagynéni. Apának volt pár köre a nagy verdához. Szerencsére minden bekerült. Indultunk is haza. otthon átadtam az ajándékokat a vendégeknek. Volt ám meglepődés… Vacsora után nem nagyon kellett altatni olyan sok esemény volt elég lesz feldolgoznom őket.

Kedden hajnalban a nagyival bandáztam. Rendberakta a pelusomat és végignéztük a könyveket. Reggelire még a karácsonyi maradékot ettük. Nekem nagyon bejött a kuglóf, főleg Anya ölében ülve. Így mindíg finomabb.

A délelött elment a nagy mókázással megmutattam a nagyinak és a nagynéninek a konyhámat. A szinkron főzés még nem megy de tanítom őket. Persze a receptet ők adják én mondom mit hogy kell hazsnálni a konyhámba. Apropó ha már főzés ebédre nyeles csontos husit kaptunk. Ej de finom is volt.

Szerdán egész nap a nagynéni és a nagyi pesztronált. Délelött családilag elmentünk kenyérért és hadi elemózsiáért. Út közben találkoztunk már haver kutyussal így vele is lepacsiztam.

Sőt mikor elértünk a kedvenc kiflisemhez akkor még egy hatalmas hóembert is látunk. Óh igen volt ám izgalom és újdonság. Az ebédet végig kóstoltam kinek mi jutott, a hatalmas bundás husiból is jó adagot elfogyasztottam. Persze Apa már megint azt hitte Ő okosabb mint én, de én csak hagytam magamat hagy etessen. Falatonként jó sok elfogyott, sőt az alvás után megettem a másik felét is a bundás husinak. Este megnéztük a kivilágításokat.

Én leellenőriztem és jelentem minden rendben van velük. Hazaérve igencsak éhes és fáradt is voltam. A fürdésnél nagyon jól elpancsoltam az új játékokkal. Ma sem kellet sokáig ringatni.

Csütörtökön már éreztem hogy valami volt a levegőben. Délelött még a nagyival és a nagynénivel mókáztunk.

Reggelinél nem nagyon voltam éhes, aztán a tízórait is elbóhockodtam emiatt ebédre teljesen ki voltam. Már nagyon kellett az ebéd csaptam is jó nagy hisztit értem. Úgy volt kényelmes Anya karjában ülve Apa etetett. Jól belakmárortam a riszből és a husiból. Majd jó nagyot aludtam a szülőkkel. Mire felébredtem hiába kerestem a nagynénit és a nagyit eltűntek. Most én kivel folytatom a főzős játékomat? Az esti sétánál elmentünk a bocis autóhoz, feltankoltunk jól a tejkészletet. Maj hazafele sültkrumpli állományt is beszereztünk.

Na ez már valami. Apa egyik húspogácsáját szép aprólékosan elfogyasztottam. Már megint azt hittem megetetett, pedig Én engedtem hogy adja a falatokat. Estére jó kis fürdés után jó nagyot aludtam.

Pénteken éreztem valami furcsaság van. Délelött elmentünk Apával kenyérért. Hazafele úton elbohóckodtunk én engedtem hogy adja a kifli darabokat így hazaérve szinte csak a morzsát tudtuk felmutatni Anyának, meg a papírt vettünk ám kiflit is.

Hazaérve még besegítettünk a takarításba is. Ha már mindent felporszívóztunk akkor járt nekünk az ebéd.

Egy rövidke alvás után kimentünk kirándulni. Milyen dolog ez? Senki sem mondta van ilyen ahol játszótér és kacsa néző is van egy helyen.

Jól kimókáztuk magunkat és el is pihengettünk. Hazafel helyett a nagy verdát mosattunk le. Apát nem is láttunk a nagy hab mögül. Valami olyat mondtak, hogy év végi mosakodásra neki is szüksége volt. Jól elfáradtam ettől a szabadtéri mókázástól, nem nagyon kellett ringatni. De sok durrogást hallottunk az este, nem tudom mi lehetett. Az ablakból megijedtem mikor a nagy fényeket láttam feljönni. ezt a fáradtság számlájára írtam. Szerencsére jó mélyen aludtam így nem sok durrogásra rezdültem meg.

Szombat reggelt virslizéssel nyitottuk. Azt mondták új év napján ezt kell enni. Nekem nem volt ellenvetésem. kiderült a szülők készültek nekem is egyedi virslivel.

De jó dolgom van. Sőt ezek a nekem valő méretek ugyanúgy ropognak mint a felnőtteké.

Délelött még az új évi teendők mellé beiktattunk hajvágást is mert már nagyon nem tudtam elviselni a fülemet birizgáló hajszálakat.

Apát is megnyírtuk. Valamire készülnek. Ilyen csínosak legyünk egyszerre? Délelött még kimentünk egy jó nagyot sétálni. Kergetni próbáltam a kár-kár-t de mindíg elszöktek. Egy idő után feladtam és új játékot találtam. Én irányítottam Apa pedig tolt engem. Nem értettem a dolgot, minden jó játékos hely csukva volt.

Hazafele már merültek az elemeim, kellett a szülői segítség, így az ebéddel feltankoltam magam és jó nagyot aludtunk. Ébredés után a nappaliban divat bemutatot készítettek a szülők. Valamire készülnek. Annyi dolgunk volt nem mentünk le az esti sétára. Kicsit bántam de jól kifutkároztam magamat a lakásba. Cserébe hosszabb ideig pancsoltam a kádba.

Vasárnapra virradóra visszaállt a rend végre be tudtunk menni minden mókás helyszínre. Nekem se kellett több. Ha már nem tudtam megmaradni a kocsiba akkor egy kicsi gurulóssal irányítottam Apát merre menjünk.

Délelött jól bevásásroltunk több helyen is. Én hiába mondtam menünk már mert baj van a pelussal. A szülők nem vették a jelzést. Csak otthon döbbentek rá itt komoly átázási problémák vannak. Így teljes ruhatár csere lett. Az ebéd és alvás után már kaptam is feladatot. A csavahúzóval kellett megoldani a csavaros kérdéseket.

Majd a délutáni sétánál Apával mentünk le találkoztunk nagy kutyussal ami gyerek barát volt így nem bánta ha én is kiélem simogatási hajlamaimat. Majd mikor elvitték a kutyus találtam magamnak akadály pályát.

Időközben Anya is csatlakozott hozzánk. Már vártam a vacsorát, és engedtem is Apának had készítsen finom falatokat nekem. A hidegben kifáradtam. Nem tetszik a hajmosás de elviseltem. Ma sem kellett altatni jól elfáradtam. Mindenkinek szép álmokat.