Hétfőn valami történt még nem értettem mert ébredéskor Apa még itthon volt és egész nap itthon is maradt. Szóval a reggelinél is együtt ettünk. Majd elmentünk Anyával beszerző körútra. Volt ám nagy tumultus a baba cuccokért de szerencsére mi jól helyezkedtünk és jutott nekünk is szerzemény. Hazaérve Apával mókáztunk egy kicsit míg kész nem lett az ebéd. Ejj a tegnapi finom húsleves volt. Na ezt én kanalaztam ám befele. Apával teljesen kikanalaztuk a tányéromat a végén láttam a Wawa-t volt is nagy öröm és boldogság. Ez volt a lényeg a levestől meg kellett szabadítani a kutyát. Ebéd után kicsit nyűglődtem de jó nagyot aludtam. Itthon bohóckodtunk.

Uzsonnára grimaszokat vágtam és tejberizst ettünk. Majd kimentünk a verdával. Jó volt bebugyolálva utazni. A parkban azért sétáltam mert a kutyusokat meg akartam simizni. Nem tudom mi volt de nagyon sokan körülálltak egy képet és gyertát is tettek le. Kicsit meghatódtunk, majd hintázással levezetve a megilletődöttséget, hazaindultunk. Jó is volt már. Amíg készült a vacsora a papinak mutattam be az akrobata mutatványaimat.

Vacsora után egy jó kis fürdés. Ma se kellett sokáig ringatni.

Kedden megint valami furcsa dolog volt Apa még mindíg itthon volt és nem ment dolgozni. Kezdek félni mi lesz a pelus pénzzel. Reggeli után a nagy verdával csapattunk. Az első megilletődésem az volt hogy az Én baba laptopomat oda adtuk másnak. Ejj de hiába problémáztam, most már Apáét kell használnom.

A délelött ismét bevásároltunk, pontosabban hagytuk Anyát bevásárolni. Mi Apával körbe néztünk a boltba. Majd megtaláltam a mozgó lépcsőt csapágyasra utaztunk.

Persze nem csak a mozgó lépcsővel mentünk fel, büszkén mondhatom hogy a sok lépcsőfokot én is megmásztam. Hazaérve már kicsit éhes voltam. Volt egy kis balesetünk az ebédnél, szóval Apa és Én is új ruhában folytattuk az ebédet. A rizibizire Apát kihívás elé állítottam mert most nem kellet nekme a borsó. szorgosan vállogathatta ki nekem. Egy jó ebéd után jó nagyot aludtam. Ébredés után Regi néni látogatott el hozzánk kaptunk és adtunk ajándékot. Azért amint én kaptam az volt a legmenőbb egy traktor.

Na engem ezzel elvesztettek. Az esti séta után hadtápot szereztünk be, jó adag sültkrumplit be is termeltem. Persze hagytam Apa had adagolja nekem míg a traktorral játszok. A fürdésnél megmostam Apa haját. Ez a víz megint sokat kivett belőlem, mert a pizsamába való bebújásnál már szinte Apa karjaiba aludtam el.

Szerda délelött felkaptuk a nyúlcipőt és elindultunk a verdával. Amíg Anya az ügyeit intézte addig mi Apával dombot másztunk.

Majd elmentünk bevárolni. Na itt megint mozgó talajon mentem ez nekem nagyon bejött, így többször is oda vissza felmentünk. Hazafele meglovagoltuk a nagy sziszi kígyót. Én a kissebb púpot, Apa a nagyobbat.

Majd mentünk tovább mi Anyával leágaztunk. Egy jó ebédet elfogyasztva Apával nagyot aludtunk. Ébredés után, elkedtünk barkácsolni. Lett is belőle konyha bútorom. Nem mondom nem kellett felügyelni az építés folyamatát. néha azért én is bele húztam egy két csavarnál mert láttam nem lett eléggé megcsavarva.

Vacsora elött elkészült a nagy mű birtokba is vettem. Kipróbáltam minden funkciót. Majd holnap világossal adok utasításokat Apának minek hogy kellene működnie. Teljesen kifáradtam az irányításba a vacsora után a fürdés már jól esett és ringatni sem kellett.

Csütörtökön még mindíg nem értettem Apa hogy hogy nem megy el pelus pénzt keresni. Egészen kezdem megszokni, az itthon létét. Délelött megreggeliztük a rántottát, és elmentünk bevásárolni. Ebédre finom tésztát ebédeltem. Egy kicsi szenvedés után jó nagyot aludtam. Alvás közben csomagunk érkezett, amit Anya vett át. Mi ébredé után is megnéztük mi érkezett. Apával játszottunk címkeháboreki állt jobban a fején.

Délután aztán felpörgettem az eseményeket, lelestem mi történik a konyhába és én is kaptam kézhez álló feladatot a magam méreteimben. Finom lesz ez a sütemény, majd mindenki meglátja. Szívvel lélekkel dolgoztam rajta.

Az esti sétánál mi találtunk privát játszóteret befoglaltuk míg Anya az éhezők viadalában harcolt. Mi is veszélyesen éltünk. A hinta mindkét végén ültünk és lebegtünk.

Az sok munkától már éhes voltam és már nagyon vártam a vacsorát.

Pénteken reggel elmentünk Apával kenyér és kifli ellátmányért. Azt hitte nem veszem érszre azért húzta az időt a kutyusoknál, mert közben csipetenként etettett a kifliből.

Haza érve neki kezdtünk a nappali és a lakás átrendezésének. Állítólag valami drága pénzért lehet kapni baba kerítést. Megoldották a szülők alacsony költségvetéssel.

Jól kidolgoztuk magunkat mire megérkezett a finom ebéd. Nekem a husi melett bejött ez a csavaros tészta dolog. Délután végig néztem hogyan mászik ki a dobozból a fenyőfa. Fel is díszítettük szépen.

Az én kezem munkája is benne volt. Apa behozta a létrát, na nekem se kellett több. Először csak kis segítséggel majd többször egyedül fel le másztam rajta. Az esti vacsora elött leültünk terveztünk és építetünk tornyot magunknak.

A vacsora végén még a mandarin pucolára is jutott erő. Bár nem ez lesz a legszebb pucolt mandarin.

Szombaton reggel már nem bírtam magammal, így Anya segítségével felkapcsoltuk a fenyőfán a világítást és egészen a világosig azt néztem. A reggeli előtt ajándék bontás. Én szorgosan adogattam mindenkinek az ajándékokat. Sőt nekem is pottyantak le csomagok rendesen.

Napközben sokat bolondoztunk, majd egy jó nagy alvás után mintha egy baba bemutatóba csöppentem volna. Annyi ruhát próbáltam fel mint amennyi a fiókomba van. Végül is meg lett a kedvencem. Délután rájöttem a fellépőt nem csak a fényhez és a szekrényemhezt tudom használni, hanem Apát is szemügyre tudom venni. Le is ellenőriztem milyen dolgokat gépel itt rólam.

Esti fürdés után nem kellett ringatni.

Vasárnap már tudtam valami történik előkerült a szürke táska és a piros pöttyös. De jó akkor utazás lesz. Így is történt ipari mennyiségű sütemény hadosztállyal befoglaltuk a papit. Ebédre halászlé után még egy rántott hal is becsúszott. Persze Apa azt hittem nem vágom a tervét. Amíg bohóckodtunk a papival addig Ő adogatta a falatokat.

Végül jól laktam, na ekkor menünk el aludni. Nem hagytam magam olyan könnyen. Az álom manók most győztek nálam. Ébredés után csoda dolog történt a lakásban többen lettünk. Megérkezett a nagyi és a nagynéni is. Na innentől fogva, pörögtek az események volt ám állat simogatás és etetés, majd ajándék özön. Itt kiosztottam az ajándékokat. Sőt nekem is pottyant valami menő cucc.

Mégpedig egy autós kirakó.

Délutáni séta utána esti vacsora és fürdés. Ohh it nagyobb a kát és a csapok is közelebb vannak. Jó kis muri volt. Kifáradtam rendesen. Megyek is aludni az új ideiglenes szálláson. Mindenkinek szép álmokat.