Hétfő reggelre jó nagyot aludtam nem is csoda az éjszaka folyamán behúztam az itthon található tej készlet teljes tartalmát. Reggeli után elindultunk Anyával ajándék beszerzési útra. mi történt út közben szembejött velünk a kürtös kalács árús. Persze nem lehetett kihagyni.

Estére Apával leraboltuk a csirke sütödést. Hazafele már nem bírtam ki és a sült krumpliból falatoztam. Jó kis vízválasztó elé állítottak, mert, megvámoltuk a pléh tehenet is hazfele a kakaót is fogtam és közben a sültkrumplit is akartam.

Kedden nagy dolgok történtek itthon. Nem akartam egész nap aludni de prögtem rendesen. Sőt egy újabb torna mutatványt mutattam be. Sikerült felmászni a pelenkázó meletti szekrényre. Mondanom se kell ez lett a kedvencem.

Persze ekkor még csak segítséggel másztam fel. Estére a vacsorához egyedül megittam szívószállal az almalét. Nem nekem nem kell előkészíteni. Én meg oldottam a szívószálat is én tettem bele.

Szerdán új dolgokat fedeztem fel. Rájöttem a fellépővel fel tudok mászni a szekrényre. Na innen aztán már felpörögtek a dolgok nem kell nekem segítség oda tudom vinni a fellépőt és egyedül fel is tudok mászni. Este nagy sétát ejtettünk kirakat nézéssel. Sőt a virágosnál nem csak néztünk hanem szagoltam is illetve kaptunk virágot, amit Anyának akartam adni de annyira lebilincselt az illata hogy magammal vittem egészen hazáig.

Vacsorára a halat toltam be nem is keveset, amíg a papival beszélgettünk eltűnt két és fél halrúd a pocimba. Majd lefujtottam egy kicsi risszel is. Ezután már éjszaka egy nagy adag tejjben úsztattam meg a halat.

Csütörtökön sokat csavarogtunk Anyával, majd délután a doki nénihez mentünk teljesen hősiesen tűrtem az oltást. Kaptam is matricát. Esti sétánál a kötelező tej adag mellé még beszerztünk pár dolgot. Most is volt kedvenc amit hazáig én vittem.

Estére azért kiütött az oltás így Anya aludt mellettem.

Pénteken egész nap nem mentünk sehova cserébe a szomszédból hozzánk jöttek. Itt volt a szomszd Odin kutyus jól elvoltam velem míg Anya kezébe egy nagyon kicsi kisbaba volt. Amint elmentek a vendégek én is igényeltem a szeretet adagot.

A napot kibírtam alvás nélkül. Estére azért még kimentünk élelemért. Amíg Anya intézte a hadtápot addig mi Apával kutyust idomítottunk. Nagyon nagy volt a szája a kutyusnak de mikor közelebb mentünk menekül, nem adtam fel én is mentem utána.

Sajnos a négy lábával gyorsabban ment mint én. Esti vacsoránál a sültkrumpli mellé megdézsmáltam a szülők vacsoráját is.

Szombaton volt ám mókázás. Kicsit késöbb kelltem fel, majd próbáltunk reggelizni, de én még mindíg jól voltam lakva a hajnali tej adagtól. Délelött elmentünk bevásárolni. Voltak ám meberek és plüss kutyák.

Megtaláltam a gyerek játék részleget.

Azt hittem Apát le tudom rázni azzal hogy körbemegyek kétszer a sorok között. Sajnos nem.

Megadtam magamat valahova eltűntették a játékomat. Vásárlás után beszereztünk hadi ételt. Amíg vártunk Apával addig felfedeztem a csúszdás és a kaland pályás részt.

Vasárnap délelött reggeli után nyakunkba vettük a nagy verdát. Elmentünk bevásárolni. Sikerült, is beszerelni új világítós cuccot. Majd még vásároltunk tovább. Hazaérve míg Anya készítette a ebédet Apával nagy generált csináltunk.

Ebéd után jó nagyot aludtunk. A délután egy jó nagy részében a szekrény mászást gyakoroltam és a bolondozás volt a főszerepben a papival és a nagyival is hosszan elbeszélgettem.

Az esti sétánál megnéztük mennyi új fényes ablak lett. Volt ami teljesen elvarázsolt. Hazafele az úton szedtünk Anyának virágot. Örült is neki rendesen. Vacsoránál a leves husiját tömtem magamba Apának kellett volna még több kezének lenni, hogy megfelleő ütemben ellásson. A nap végére már elfáradtam. Jól esett a fürdés, a hajmosással nem vagyok annyira kibékülve de hetente elviselem. Kidolgoztam magamat ma is, elfáradtam megyek aludni. Mindenkinek kellemes éjszakát.