Hétfő még itt volt a nagyi és a nagynéni. Nekem még nem volt sok idényem a társaságra.

Azért elmentünk kenyérért és a kifliért. Majd miután hazajöttünk akkor egész nap inkább Anyán hédereztem. Estére azért még lementünk sétálni egy gyors karikára. Nem sokat de éppen megnézni az új fényeket.

Kedden még jobbára Anyán töltöttem a napomat de már jobban voltam.

Délutánra már segítettem is neki pakolni. Amíg Anya elment dolgot intézni, addig Apával rendezgettük a fűszereket.

Estére még nem csúszott a sült krumpli de Apa vacsorájából már csipegettem. Éjszaka már elfogyott a tej készletem.

Szerdán már nap közben jól voltam. Reggeli is csúszott le majd elmentünk Anyával vásárolni.

Délután alvás után Anya meglepett, valami készített. Majd megengedte hogy én kapcsoljam fel a világítást. Hűű volt ám öröm és boldogság.

Este még kimentünk egy rövidke sétára, már a mókázás is benne volt a reperrtoárba. Jó volt hazaérni bár a vastag cipő volt rajtam de áthült a kezem és a lábam is. Itthon a jó melegben már feloldódtam. Fürdés pedig teljesen ellazított.

Csütörtök reggel már rendben volt a napom reggel tükörtojást ettem. Majd Anyával díszítettük a lakást.

Nem értem miért nem tetszett neki hogy rendet rakok eltolom a széket a helyére. Talán azért mert ő fenn volt az asztalon és arra akart visszalépni? Kaptam új világító mintákat. Sőt a rám szabott fellépő segítségével már el is érem a fények kapcsolóját és ki be kapcsolgathatom. Délután mikor megjött Apa megszereltük a játékokat majd elmentünk sétálni.

Felvettük a popsi krémemet és visszafele a pléh tehenet is megfejtük. Most nem volt nagy választék, így csak tejet hoztunk. Esti fürdés jólesett alatatni sem kellett bár a fényes díszeket elbámultam egy ideig.

Pénteken reggel délelött elmentünk kenyérért, aztán beugrottunk a játszótérre. Jót játszottunk.

Alig vártam hogy haza érjünk jó nagyot aludtam, majd mókáztuk Anyával és a állat farmmal. Délután már Apa is megérkezett, és kimentünk fények nézéésre. Jó sok izglamas színes és villodzó fényt láttunk. Volt amit közelről volt amit távolról néztünk meg. Hazafele beugrottunk a nagy felszerelés boltba megnéztem a feldíszített fenyőt és a kályhákat. Kicsit ellopta a show-t a világító szarvas és a színes világító fenyőfa.

Hazafele Apa nyakába utolértük Anyát is. Este fürds után pucér maraton volt elszöktem Anyától és az ágyra felmászva, pucérkodtam. Fürdés után most nem Apa kellett hanem Anya kenjen be. Azt hitték nem veszem észre mikor cseréltek. Na se baj jó lesz Apán is aludni.

Szombaton történtek ám események. Eleve Apával ébredtem fel mert éjszaka jobb volt vele aludnom mint a saját ágyamba.

Majd egy jó reggeli után elindultunk családilag a verdával. Először a piacot jártuk körbe állítolag a mikulás várt bennünket. Sajnos nem találkoztunk vele pedig éppen alkalomnak megfelelő ruhát vettem én is fel. Majd miután meguntuk a keresgélést szegény árus néni megsajnált és kaptam tőle egy kis üveg mézet. ezután átmentünk másik helyre ahol sok brüm -brüm-ös piros ruhás télapó gyülekezett. Na kérem ez aztán már látványosság.

Még sokáig gyülekeztek így nem birtuk kivárni az indulást. Beszereztük pér cuccot. Én sem bírtam várni és a friss bannkészletet megdézsmáltam. Egy banánnal könnyebben jöttünk haza. Majd a másik helyen Apával rosszalkodtunk a bevásárló kocsival.

Hazaérve mivel jó idő volt befoglaltam a játszóteret. Apát megmozgattam mert az összess hintát mozgatnia kellett. Lezárásként csúsztam párat a csúszdán. Már éhes voltam mikorra készen lett az ebéd. Ohh a jó kis húsleves. Toltam is be a tésztát és a zöldséget. Apa tányérjábol szürcsöltem a levest. A délutáni sziesztámhoz készültünk mikor meghallottuk a motorosok hangját jó sokan voltak. Na néztem is őket az ablakból. Többször is. ez annyira feldobott, a délutáni alvást elnapoltam. Cserébe mókéztunk. majd úgy dönöttünk, hogy elmegyünk bevsárolni. Az út elejére még emlékszek ahoyg állunk a lámpánál de utána már semmi. A következő kép hogy otthon a szülők ágyán ébredek. nagy nehezn visszaludtam, de nem engedtek sokat aludni. Cserébe kimentünk jó nagy sétára. majd azért belopóztunk a fényes üzletbe újra távirányítóval nyomogathattam a lámpákat. Vacsoránál derült ki a tej készlet fogyóban van, a kakaó sem az igazi. Szerencsére megoldották a problémát. apa mixelt nekem kakaót. Nah lehet ilyet is legközelebb is ezt kérem. Csúszott is le rendesen. Sőt a fánot sem hagytam érintetlenül.

Az esti fürdésnél, játszottunk csap nyitogatóst, már a kádból tudom nyitni a csapot.

Vasárnap sem telt el izgalom nélkül. Reggel arra ébredtünk, valaki egész este szorgosan beszínezte a tájat fehérre. Reggelinél elfoglaltam Apa helyét most már értem miért ül ott. Nekem is tetszik.

A délelötti program a bevásásrlás volt, így felkerekedtünk a nagy verdával és elintéztünk ezt azt. Apával bolyongtunk kicsit a kütyük világába. Micsoda hely megengedték nekem hogy nyomkodjam a gombokat. Hazafele már éhes voltam így pár szem pogácsával lefojtottam az éhséget.

Majd még kihúztunk pár tételt a napi listáról és elindultunk haza. Már vártam az ebédet. De most valahogy a husi nem kellett csak a rizibizi. Ebéd közben pedig lenyúltam a szülők ékszereit. Így már tényleg én voltam nekik a legnagyobb ékszerük.

Ebéd után jó nagyot aludtam majd mikor felébredtünk kicsit mokáztunk majd újra az utcai ruhát vettük fel elindultun ka verdámmal. Nem a megszokott körre mentünk állítólag valami csilli villi dolgokat fogok látni. Így is lett. Már messziről láttam a nagy fényességet. ohh te jó ég mi van itt. Még kisvasút is volt.

Először kicsit félve majd hazafel már bátrabbban néztem a vonatot. körbenéztünk a nagy tömegben és látványosságok között. Láttunk táncoló mikulást és ki volt állítva teve, csacsi és a fél jószág állomány mindenki egy kis babát nézett. Nah persze nekem nem voltak ennyi követőim a kezdetben. Belekostóltam a szülők forró csokijába is. Nem volt rossz, hazafele felpörgetett. itthon a vacsorára várva mér a megszokott torna gyakorlatomat nyomtam le. kis fellépő nagy fellépő kapcsoló. Kész világít is az ablak.

Este a vacsoránál, ismét betoltam a pürét, én nem tudom mi történik velem de szinte egy húzóra lemegy egy tasak püré. Mellette csemegéztem Apa vacsorájából is. Az esti fürdés elött a dinót szőrén ültem meg, bohóckodtunk.

Az esti fürdés hajmosás és alvás. Ej egy ilyen pörgös nap után igazán jólesik az alváás szép álmokat mindenkinek.