Hétfő jó sokáig aludtam, majd felébretem elküldtem Apát dolgozóba. Reggeliztünk, majd a délelött elment pakolással. Már dél elött éhes lettem így nem vártam meg a delet, hanem betoltam jó pár falatot a vadasból. Az újjam pont befért a tésztába, kicsit meleg volt így kétségbeesve kerestem valakit aki megfújja nekem. Szerencsére Anya itt volt és segített. Majd ebéd után jó nagyot aludtam. Miután megjött Apa akkor elindultunk bevásárolni. Kaptam esővédő huzatot a verdámra, így kicsit buroknak éreztem de tudtam játszani az eső cseppekkel. Sikerült sós kiflit kapni, és még más terméket, a verdém alját meg is tömtük rendesen.

Ezután még elgurrultunk beszerezi mást is. Hazafele, már gyalog jöttem jó hosszú utat lesétáltam természetesen nem unatkoztam mert a pocsolyákat megtaláltam. Beszereztünk tejet a bádog tehéntől. Amíg Anya intézte a beszerzést addig Apát kicselezve, cska sikerült pocsolyáznom. Hazaérve sokat vártunk Apára mikor hozza le a csizmámat, de nem találta, cserébe mi jöttünk fel. Vacsorára virsli volt ettem belőle de nem most fogom megdönteni a rekordomat. Na ma sem kellett ringatni a csillagokat még végig sem néztem de már el is fészkeltem magamat. és aludtam.

Kedden nagy dolgot történtek, nem elég hogy jól átaludtam az éjszakát, persze álom etetéssel, de délelött ismét vizicsibe lehettem mert fazon igazítás volt a hajamon.

Majd egy jó nagyot ebédeltem és után alvás. ébredés után ismét éhes lettem így folytattam az ebédből megmaradt adagot. Délután családilag elmentünk fagyizni éppen zárórára érkeztünk de még szerencse a bácsinak nem volt porbléma pár gombot még kiadni. Majd sétáltunk haza, jól megjárattam a lendkerekes automat is had dolgozzanaka azok a kerekek.

Megnéztük a játszóteret. Jó nagyot hintáztam benne.

Szerda reggel felébredés után a szülőknél heszeltem. Majd Apának segítette indulni. Délelött sétáltunk egy kicsit és Anyának segítette ma sütésben.

Délben Apa visszajött és elvitte az összes sütit, na de kérem ez milyen dolog. csak visszajött és elvitte az összeset. majd délután újra megjelent amikor éppen mentünk le a játszótérre.

Jót bandáztunk lenn. Majd elmentünk vacsoráért estére sülkrumpli volt belaktam vele nagyon.

Csütörtök reggel jó sokáig aludtam majd a szülőknél jelentkeztem hogy hahó ébresztő. Reggel Anya készített nekem tejbegrízt de engem jobban izgatott a kenyér melletti fánk, így ráraboltam.

Délelött nagyon nem volt jó idő így nem mentünk ki hanem a házimunkát csináltuk meg. volt vendégünk is a házból. Majd amikor éhes lettem ebédért kiáltottam. Utána alvás. Délután elmentünk pelust és egyéb felszerelést beszerezni nekem.

A szívószálas itókámnak is lett már teteje visszaáll a világ rendje. Estére még meglátogattuk a bádog tehetenet hoztunk tejet és kakaót. Sajnos a kocsi mosást már nem tudtuk végig nézni mert Apán kapaszkodva elöntöttem melegséggel a karját, na siettünk is haza. Vacsoránál megkóstoltam a piros retek nevű zöldséget.

Egészen jól ropog. Egy jó kis fürdés után nem nagyon kellett engem ringatni.

Pénteken reggel egy új dolog történt. Éppen már kiszunyókáltam magam amikor még Apa is itthon volt. Valamiért gyorsan kellett öltözni és már robogtunk is a verdával. Amíg Apa intézte a parkolást addig Anyával már mentünk is be egy épületbe. na nekem több se kellett. Láttam hogy sok a fehér fal és csengetnek, nekem meg előjött a közintézmény fóbiám. Szerencsére nem korház volt így el is múlt miután körbejártam a területet. Onnantól fogva már nem volt probléma. Valamiért figyelnem kellett a játék nyuszit, állítólag fényképet készítetek. nagyon profi volt a néni mert elsőre jó lett, no hiszem hozott anyaggal dolgozott.

A fotózás után Apával elmentünk reggeli beszerző útra. majd Anya is csatlakozott. Hazefele a verdában már rá is raboltam a túrós batyura. Itthon folytattam Anyával, aap elgurult pelus pénzt keresni a verdával. mivel a reggel ia tízóra volt így az ebéd is csúszott egy kicsit. A reggeli nagy mozgástól megéheztem majd egy jó nagyot aludtam. Szinte egészen addig míg Apa haza nem ért. Délután egy jó kis sétára mentünk. Anyának adtunk egy kis időt mi addig elmentünk a kondi parkba, és felfedeztem az összess eszközt.

Új módi lett a lépcsőről is már lefele le tudok jönni.

Hazafele beugrottunk vásárolni.

Majd jöhetett a vacsi a körözöttet kanállal lapátoltam be a reggeli kiflimet is csak úgy szét szakítottam.

Szombaton reggel nem a megszokott reggelit ettük. Apa valami üvegbe zárt csodát kostólgatott, én is ki próbáltam és nekem is bejött. Állítólag a nagypapai készítette. innen is küldöm a puszit neki. Bejött a barack lekvár.

Délelött ahogy összekészültünk elmentünk bevásárolni. Ohh itt aztán volt ám móka rendesen. Apa ütögette a zsákot nekem tetszett a hangja és amit kiadott. Néztünk nekem új cipőt.

Eléggé jót találtunk így haza is hoztuk. Még körbe néztünk más boltokban is. Találkoztunk kutyusokkal akiket megsimogattam. Bevásásroltunk több boltban is majd ebédet is beszereztünk. Hazafele Anyával már a hátsó ülésen megdézsmátuk az ebédet. Így mire felértünkaddigra már tudtam mit fogunk enni. Tetszett is. A zöldésegs rizsből a borsót apa nagy lelkesedéssel vadászta ki nekem. Jól belaktam majd egy nagyot aludtam. Ébredés után lementünk a játszótérre. volt ott egy pajtás akivel már régebben találkoztunk, ivszont nem sokáig voltak ott. Amíg világos volt addig mi us ott heszeltünk. A szülők kitisztították a homokozót de engem a z összegyűjtött levél kupac jobban érdekeltek.

Majd miután sötétetni kezdett mi is tovább álltunk és megcéloztunk egy másik játszóteret ahol volt csúszda és egyedül én is le tudtam csúszni rajta. Az esti vacsora után egy jó kis fürdés hajmosással párosult mert a reggeli lekvárt máshogy nem szedtük ki. Altatni nem nagyon kellett.

Vasárnap reggel Apa készítette el a reggelit, bundás kenyér volt. Igaz án még nem nagyon voltam éhes, de ettem pár falatot jobban érdekelt a barackos ital. Abból kortyolgattam befele a poharammal. A délelött elment az ebéd előkészületekket, figyelnem kellett mindkét szülőre mit csinál Apa a szekrész fiókot hozta rendbe nekem minőség ellenőrként ott kellet figyelnem. A jó munkáért a jutalmam a sárgarépa volt, majd a karalábéból is megkóstoltam pár harapást.

Már vártam mi lesz az ebéddel mert éhes voltam nagyon. ohh igen végre egy finom húslevels. Természetesen borsó is volt benne rendesen. A tésztát csak úgy kanalaztam be nem is kellett nekem semmi más. Pedig össze volt készítve a husi is hozzá. Na természetesen emelett nem lehet elmenni. A leves után előkerült a sütemény is ohh jaj. A marcipán bevonatot le is szedtem egyből róla, majd a tészához is hozzá nyúltam. Ettől az ebédtől teljesen kifeküldtem. Jó nagyot aludtam, szinte átaludtam az egész délutánt. Ébredés után benéztem a nappaliba. Csúpa ruhás kupacokat láttam. Ajjaj divat bemutató lesz? Gyorsan felpróbáltam pár overált és téli ruhát. Szerencsére nem volt sok. Délután nem sokat voltunk kinn, de volt újdonság is. A nagy verdában elől ülve levittük a parkolójába. ohh innen előlről egészen más a világ. Estére vacsira, az ebéd sült csirke részét kóstoltam meg, persze a nyeles csontos rész volt a finomabbja.

Majd egy jó kis fürdés után nem nagyon kellett engem ringatni mert jól elfáradtam. Megyek is aludni szép álmokat mindenkinek.