Hétfő anyával délelött elvoltunk. Délután jó nagy alvás. Délután megjött Apa. kicsit később idegen szerelő bácsi is megérkezett. Segítettem neki a szemetet elpakolni. Késő délután lementünk a játszótérre a járgányommal.

Találkoztunk Regi nénivel. Elvoltunk vele, majd elgurultam a bádog tehénig és hoztunk tejet. Vacsorára még kakao-t ittam. Fürdés már biztonságosan a nagy kádba ment. Altatni ma sem kellett.

Kedden megleptem a szülőket. A fürdőszobában fel tudok ülni már a nekem készített ülőkére. Ma egész nap nem mentünk ki a lakásból mert annyira lehült az idő, hogy jobb volt itt benn. Ezért Anyának segítettem a számítógéépen a gépeléssel. Komolyan mondom ez a sok gomb. Nagy munka árán de mindegyiket megnyomtam.

Estére azért egy sétát megejtettünk. Elmentünk vacsorát beszerezni.

Visszafele egy rég nem látogatott parkban bandáztunk. kipróbáltunk mindeneféle edős gépeket. Hazafele vettünk nekem sült krumplit.

Ohh ez aztán volt ám a jó ötlet. Kicsit sósabb volt mint a másik helyeken kapott, és még hosszabb krumplik voltak. Vacsira teljesen jó volt.

Szerdán reggelig aludtam. Majd ébredéskor magamhoz vettem az esti tej adagot, de már nem nagyon tudtam vissza aludni. Pedig próbálkoztam Anyán is és Apán is.

Délelött nem szeretem program volt szemcseppet kaptam párszor, majd mint késöbb kiderült a dokihoz mentünk. Szerencsére ott már nem kaptam semmi. Meg akartak csak vizsgálni de nem nyitottam ki a szemem így nehézkesebb volt a vizsgálat. Végül is győztek és az a végeredmény, hogy majd jövőre nézzünk be újra. Hazaérve jó nagyot aludtam. Majd miután Apa is hazajött. kimentünk csapatni egyet a járgányommal. Láttunk nagy daru-t aminek a nevét majdnem jól is kimondtam. Sok kutyussal találkoztunk út közben. Hívtam is őket ide, de nem hallgattak rám. Majd a parkban a fa kérgét szedtem le.

Hazafele pedig Apa nyakában utaztam.

Csütörtökön egy szórakozást találtunk ki. Anyával kitakarítottuk a hűtőt, közben elbújtam benne.

Délután elmentünk bevásárolni. Hazafel már kicsit ki voltam bukva ettől a nagy bevásárlásos story-tól.

Estére azért fel tudtak vidítani. Ementünk a bádog tehénhez és kaptunk kakaót. Be is táraztunk belőle nem is keveset. Muszály, hogy a hétvégét átvészeljük.

Pénteken délelött, találkoztunk Csani haverommal. Bandáztunk egyet jó volt már találkozni vele.

Ebéd után jó hosszan aludtam. Majd mire megjött Apa addigra éppen felébredtem és elmentünk bevásásrolni. Újabb szerzemény lett egy úszó teknős jelképében. Majd még összehaverkodunk.

Este még elmentünk egyet sétálni, nézni nekem új cipő. Sajnos nem jártunk sikerrel mert valahogy nem passzolt a lában ésa cipő. Hazafele újra találkoztunk a kigyó szoborral és újra megsímogattam.

Szombaton reggel felébredés után Apa készített reggelit. Bekajáltunk majd elmentünk bevásárolni. Vásárlás után egy nagy térre mentünk sok új pajtással találkoztam. Nagyon sokan voltak és új dolgokat próbáltam ki.

Még a tűzoltó autóba is beültünk.

Majd egyszerre mi fiatalok a levegőbe fenn voltunk. A mókázások után körbenéztük a tó körül, majd elindultunk haza. Begyűjtöttük az ebédhez szükséges elemózsiánkat. Ebéd után jó nagyot aludtam. Délután elmentünk a nagy verdát is rendbe raktuk. Feltankoltunk üzemanyaggal és csillógóra mosattuk. Én Anyával csak dobáltam be a pénzérméket. Apa meg dolgozott. Amíg a verda száradt elmentünk bevásásolni. Majd tovább mentünk és máshol is vásároltunk. Hazafele a vacsorát is beszereztük. Este a pizzából is pár szeletet betoltam.

Vasárnap aztán olyan történt amiben eddig nem volt részem. Reggel még nem nagyon voltam éhes de egy kis kakaót felhörpintettem. Majd megint előkerült a szürke táska. Ohh te jó ég hova megyünk. Még ekkor nem tudtam hogy se a papihoz se a nagyihoz, hanem túrázni megyünk. Aszta baba cipő koptató mindenét milyen nagy sétát ejtettünk és milyen állatokat láthatutnk ma.

Majd a túrázás közben megebédeltünk, most egy egész banánt elfogyasztottam majd újabb erőm lett a folytatáshoz.

Megnéztük a gyerek részleget is csúszdáztunk felmásztunk a várba. Vonatoztunk is egyet. Csupa mókás dolgokat csináltunk.

Elfáradtam így elindultunk haza. Hazafel még sikerült a szarvast megsimogatni is.

Majd a haazútra már nem emlékezem mert elpilledtem. Éppen mire megérkeztünk addigra értem haza. Gyors ebéd. Ismét halacska volt ami nagyon bejött nekem. Majd a desszertből is rendesen belakomáztam. Először csak a rétes tetejét majd a tötlékébe is bele karmoltam. Ezután aludni próbáltunk, de nem ment, hiába ittam meg egy cimunyi vizet, csak nem jöttek az álom manók. Így Apával lementünk a játszótérre és fenn hagytuk Anyát a konyhával. Lenn a játszótéren csak a kemény mag volt ott. Mindíg jó egy közös játszi. Mivel a többiek korán leléptek így mi is felmentünk. Milyen jól is tettük, hiszen éppen baj volt már a pelussal. Korábban vacsoráztunk és fürödtünk. A mai nap után nem árt egy kis pihenés. Szép álmokat mindenkinek.