Hétfőn mik történtek te jó ég. Egész este alig bírtam aludni, nagyon bemelegedtem. Sőt nem csak bemelegedtem hanem kiskacsa voltam talán az éjszaka folytán 3 cumis üveg vizet ha nem ittam meg akkor egyet sem. Hajnalban Anyéknál aludtam ez már enyhítette a problémámat. Reggel viszont a kiságyamba találtam magamat. Még akkor nem tudtam milyen programban lesz részem. Ma jó nagyot csavarogtunk Anyával és a mamival. Egy óriási hosszú járgányra szálltunk fel és utaztunk vele. Ilyennel még nem is találtkoztam tetszett nagyon.

Majd ismeretlen helyre érkeztünk és átszálltunk egy kisebb de valójában elég hosszú verdára. Ennek furi volt a hangja. kicsi utazás után séta következett. Majd valami vizsgálaton vettem részt. Szerencsére nem bántak rosszul velem, de Anya mégis nagyot sóhajtott a vizsgálat végével meg valami sok pénzről beszéltek. Hazafele ismét mókázás volt a dolog. Itt már másfajta nagykukac verdával jöttünk haza Ő is érdekes volt. Délután hazaértünk de csak nem sikerült aludnom. Aztán Apa fotelben csak elszunnyadtam. Majd mókáztunk a nagyival és Anyával. Apa eltűnt valamerrre és csak az esti sétánál találkoztunk vele. Ejj a vacsora se nagyon kellett ma nekem úgy lüktetett a fogacskám. A fürdés után nem is kellett sok nekem és már aludni is akartam. Szép álmokat mindenkinek.

Kedden már jobb volt a helyzet de hajnalban belopózdtam a szülői ágyba és ott aludtam el. Apát megint az élére állítva altattam el. Reggelre valaki megitta a tápellátásomat. A reggelinél fincsi volt a sült szalonna jót csámcsogtam rajta. Majd elindultunk csavarogni Anyával és a nagyival.

Be is vásásroltunk. A nagyinak is vásároltunk hadtápot az útra, majd feltettük a nagyon nagy verdára. Még Anyával bevásároltunk aztán gurultunk haza. Ebédre finom húsleves volt, most nem csúszott annyi mint általában.

A rántott hús bundája jobban izgalomba hozott. Sőt minden izgalomba hozott mint a kaja. Délután már kezdtem fáradt lenni de kitartok bírom még. Azért volt az a pont mikor Anyán hesszeltem akkor már jó volt és el is aludtam. De jaj mit csinálnak velem felébresztettek ezek a gonosz szülők. Na jól van ez még megkapjátok én már lefekvésig nem alszok tovább. Irány az esti séta, jó kis kört lenyomtunk. Anya bevásásrolt kenyér csücsökből, meg popsi krémből. Majd egy jó nagyot sétáltunk. Hazafele kutyát simiztem. Vacsoránál a nagypapi hegedűszós zenéjére ette a tepertős kenyeret, na az már valami volt. Az esti fürdésnél a polip és a bálna társaságában diszkóztam. Végére már kiáztattam magamat. Valami megborult a rendszerben nem volt előmelegített pizsamám. Pedig az milyen jó amikor vízesen áttörölnek és elebújok az előmelegített pizsibe. Szinte már rám is húzom a takarót és alszok is. Megyek is aludni szép álmokat mindenkinek.

Szerdára virradóra éjszaka bekértem a haditápot, majd azért szóltam a kiszoláló személzyetnek, hogy időközönként hozzanak inni. Reggelre annyia megéheztem, hogy szinte húzóra lenyomta a cumi tartalmát, ekkor lepődtem cska meg nem vízet kaptam hanem hadi ellátást. Délelött jó sokat tornáztam, majd Anyával elmentünk bevásárolni. Ma nem voltam az evés bajnoka. Délben hiába kínálták a finom sült husit nem jött benekem még a tört krumpli sem. Nagya baj. Délután újabb erőre tettem suzert és vagánykodtam. Azért ccsak lemerültek azok az elemek és jó nagyot aludtam. Még szinte világos volt mikor elindultunk bevásárolni. Amikor az ismerősökhöz értünk már sötét volt. Huh milyen baba ramazuri volt ott, kellett nekem is kis idő mire feloldódok, de megnéztem a többiek játékát és én is belecsaptam a ramazuriba. Sokáig nem tudtunk maradni mert már kezdtem fáradt lenni, és a pelussal is voltak problémák. Szóval irány haza, a vacsora sem kellett már nekem. Csak fürödjünk és aludjunk. Megyek is aludni.

Csütörtökkre virradóra ej de nagyon éhes lettem, az éjszaka folyamán betoltam a 90 ml elő örs tápszit, majd Anyával közösen együtt aludtunk. Majd a hajnal folyamán lement egy cumiüvegnyi kaja is. Ezután már tényleg nyugodtan aludtam. Jó bújós alvás volt Anyával, Apát most kihagytuk a buliból.

Hajnalban úgyis eltűnt és csak ébredés után jött elő. Merre járhat ilyen korán? Reggelikor hiába kínálták nekem a szülők az ő reggelijüket én még a hajnali kaja hatása alatt voltam. Így csak mókáztam a reggelivel. Délelött Anyával jót főztünk. Majd Apának is jeleztem, hogy óránként tartson szünetet. Délelött azért el is fáradtam és egy jó nagyot aludtam. Egészen déltán éredtem fel. Apával megebédeltünk. majdnem egy egész üveg püré el is fogyott. Észre is vettem hogy csalt az öreg, mert az első pohár püré sima volt aztán valami darabos cuccot belekevert, csak én is dolgozzak. Délután igazi munkában voltam. Segítettem Anyának a vasalásban ( hátráltatni). Illetve nem figyeltek rám így volt 5 percem amikor dolgozhattam rendesen. De jaj rajta is kaptak .

Délután Apánál csoda dolog történt megjelent a fény az asztalán. Na nekem se kellett több egyből kíváncsi is lettem. Sőt nem csak nála hanem a pelenkázón is ott volt a fény. Kicsit süttettem magamat.

Majd ezután történtek ám a csoda dolgok elmentünk sétálni, de Apa eltűnt majd a nagyi és a nagynéni is megjelent. Apa is felbukkant de valami nem stimmelt vele mert egy szék volt a fején. Furcsa ez az öreg. Az ittohni lát elveszi az eszét. Estére Anyával és a nagyival mentünk hadi zsáknány eszerzésére. Apát itthon hagytuk a rumlival. Komolyan nem tudom mi van egy nagy emerrel egyezkedik és felforgatják az egész szobát. Job is ha nem látom. Csak remélem a cuccaimmal minden rendben lesz. Ej vacsorára sült krumpl volt. Csurrant csöppent egy kis husi is. Ohh de jó is volt. Jót pancsoltunk a vacsi után. Majd már megint ez a víz teljesen kiszívta belőlem az összes energiát, így már csak apa fotel kellett nekem és már durmolok is.

Pénteken azt a mindenit mi történt. Reggel arra ébredtem a nagyi egy tetemes mennyiségű kajával állítot be. Na nekem se kellett több ennél, egyből rácsaptam a túrós szívre. Apával jól elosztozkodtunk rajta.

Aztán a reggeli után Apa csak eltűnt és én maradtam itthon egyedüli férfiként a családba. Na jó akkor ma megint hölgy koszorúban vagyok. Délelött, meg jó megnéztem Anyáék mit csinálnak a teraszon. Persze én benntről kizártam őket ha dolgozni akarnak akkor tegyék, de ki figyel énrám. Délután még jót mókéztam a nagynénivel.

Délutáni alvás után már rá is raboltam a túró rudira. Egyszerűen nem tudok betelni vele. Amíg apát vártuk be is toltam.

Majd indultunk is sétálni. Felvettük a kiiírt gyógyszer adagot majd kerültünk egy nagy kört valami üveg cuccot is magunkhoz kapunk, Őt is etetni kell a tartalmát. De jó akkor már ketten vagyunk akit etetni kell. Ha már etetés jöttünk is haza mert éppen vacsora idő lett mire hazaértünk. Mindenbe is bele kóstoltam, finoman harapdálom a falatokat. A vacsora után az esti fürdésnél jó a habokba csaptunk. Csak úgy zengett a fürdőszoba. Szolgálati közlemény Apa ma bejelentette állítólag ma egy éve vagyunk itthon így családügyileg. Nem tudom rövid vagy hosszú idő de elég sok mókában vettünk eddig részt itthon. Azért a végére elfáradtam így már aludni kellene menni, de elötte azért megittam a teljes cumivízkészletet. Most már teljesen teli vagyok megyek aludni. Szép álmokat mindenkinek.

Szombatra virradóra nagyon nem jól aludtam többször is sikerült elaltatni de még többször sikerült ébren maradnom. Végül is az éjszaka közepén át kéretszkedtem a szülőkhöz, nah igen itt már jót tudok aludni. Az egész ágyat befoglalatam. Apát élére állítva engedtem aludni. Alvás közben elfogyasztottam minden kikészített muníciót, víz és tápszert beleértve. Így már jót aludtam egészen reggelig. Reggel én is oda ültem az asztalhoz, de még a hajnali kaja hatása alatt voltam így csak inkáb csipegettem. Délelött a mókázásé volt a főszerep, megnéztem mi van a konyhában, illetve a nappaliban elterülő Apát is legyőztem.

Délelött családilag elmentünk új helyre olyan boltokba ahol ágyak voltak kirakva. Nem is értem miért kell ez, nekem már van ágyam és jó is. A szülőknek se rossza annyira én el vagyok rajta. Na de a lényeg én is kipróbáltam párat, milyen lenne rajta perdülni fordulni. Nagy különbséget nem éreztem de volt aolyan main a szülők majdnem el aludtak. Szóval kíváncsi leszek a választásra. Amúgy jó sokáig tartott ez a válogatás teljesen el is fáradtam benne, hazafele már nem emlékezek milyen úton jöttünk a verdával. Én már csak a kiságyamba ébredtem fel. ohh jaja már megint tér-idő ugráson mentem keresztül. Jó nagyot aludthattam mert, az ebéd már rám várt mire felébredtem. Sőt ez már nem is ebéd volt hanem uzsonna idő. Majdnem 3 órát átdurmoltam. Annyira nem voltam nagyon éhes, de megkostóltam. Persze a leves utána egy jó kürtös kalács mindíg csúszik.

Itthon jókat mókáztunk ebéd / uzsonna idő után.

Azt a mindenit az esti sétánál mivel találkoztunk. Mindíg is örülök ha egy kutyust sétáltató gazdival lehet pajtizni. Na most akkora kutyával találkoztam mint még soha elöttem. Csak néztem ilyen állat nincs is, de mégis van. Hozzánk hízelgett és megengedte hogy ráüljek.

Ohh és még nem ért véget az este, ahogy hazaérkeztük a kutyás kalandból teljesen fel voltam dobódva, így itthon is jókat sikongottam, bolondoztam. Teljesen felpörögtem. Mókázás a köbön volt.

Mire elfáradtam addigra a vacsora is készen lett, annyira most nem voltam éhes de az elém tett kenyeret szétcincáltam. A fürdés után is még bennem volt a bugi, így nehezebben indultunk neki az elalvásnak. Először apán, majd Anyán aztán végül Apán hédereztem. Jól elfáradtam így egy jó kis alvás is kijár ma.

Vasárnapra virradóra csoda dolgot műveltem éjszaka közepén jelentkeztem táp ellátásért. Valami porszem került a gépezetbe mert mire megkaptam addigra már felébredtem. Jó sokáig ringattak mire újra el aludtam. Így is már csak a szülőknél leltem nyugodalomra. Apát megint vigyáz állásba vezényeltem úgy aludt el mellettem. Hajnalban egy húzóra megittam a teljes cumis üveg tartalmát, sőt nem is volt elég mert a vízből is jól behörpintettem. Majd vissza aludtam. Reggel ébredés után olyan kurjantásokkal ébredtem, hogy csak na az egész lakás bele zengett. Apa valahova eltűnt a délelött, így megint hölgy koszorúban voltam.

Délelött jó kis sétát ejtettünk meg. A nagyit feltettük a nagy verdára és eltűnt. Miután elindult mie bevásásroltunk prá cumit mert hát, khmmm kicsit meggyötörtem őket. Nagyobb lyuk lett rajta mint a gyári. Szóval be kellett szerezni újakat. A nagynéni vett nekem új játékot, még nem tudtam milyen lesz. Hazaérés után, éhes lettem és egy jó nagyot aludtam. Délutáni sétát megejtve kerültünk egy jót, teljesen kipirultam. Hazaértünk és a vacsoránál egy húzóra betoltam az útra készített rizspéptet. Innentől fogva problémám nem volt. Az esti fürdésnél találkoztam az új vizi játékkal. Még ismerkedenm kell vele de elsőre jónak látszódik elmókázunk majd vele. jól elfáradtam a mai naptől így már csak az esti alvásnál kicsit még nyűglődtem de hamar el is alszok. mindenkinek szép álmokat.